24. Kapitola

572 22 33
                                    

-Potom mi napíš, kedy môžem prísť Zlatko ;*

-Jasné Yoongie, už sa na teba teším!(◕ᴗ◕)

-Aj ja na teba ( ͡° ͡° ʋ)

,,S kým si to píšeš?" prisadla si ku mne naša teta susedka. Eommina najlepšia kamarátka. Keď od nás raz appa odišiel na dlho, tak mám so všetkým pomáhala ona a aj s výchovou Jihyuna. Je to náš Tato, keďže zaujala jeho rolu v našom živote..

,,S priateľom." zablokoval som si mobil a išiel som si po banán. Sadol som si k nej a začal som ho lúpať.

,,Čo si taký nezhovorčiví? Aký je?" spýtala sa ma a ja som sa musel zamyslieť aby som jej nemusel povedať, že je to nadržané prasa.

,,Neviem mám divnú náladu. Je super, je pozorný, milý, aj keď má svoje muchy, ale kto ich nemá? Ochraňuje ma, len si eomma včera asi myslela, že ma bije, keď nám vbehla do izby a on ma šteklil." vysvetlil som jej. Eomma sa chystala v izbe a Jihyun pozeral nejaký seriál. Zakázal som mu nadávať, pretože skoro vynadal eomme a to mu len povedala nech povysáva.

,,Len sa o teba bojí."

,,Ja viem." sklopil som pohľad, keď mi zapípal mobil. Poškrabal som sa na krku.

-Už môžem prísť? :D

-Však neprešlo ani päť minút Yoongie! XD

-No a čo Kostička! Ja už chcem byť pri tebe!
( )

-Neboj sa, dočkáš sa zúfalec! (◕ᴗ◕✿)

-Aký som ti ja zúfalec?! ( )

-Môj! ( ͡° ͡° ʋ)

-Veď za to ( ͠° ͟ل͜ ͡°)

,,Čo sa tak usmievaš?" spýtala sa ma teta a ja som sa trochu začervenal.

,,Ale niiiiič!" zasmial som sa a vypol som si mobil

,,Annie? Už ideme dobre? Ahoj Jiminie." pozdravila ma aj s Jihyunom

,,Ahoj mami, ahoj Hyunie." objal som ich oboch a dal som im pusu na obe líca. Keď odišli, tak som spravil sebe a Yoongimu večeru. No spravil ako spravil- objednal som pizzu.

,,550¥ Jiminie." povedalo dievča, ktoré mi doniesli pizzu...
Wtf odkiaľ má pozná? Zamračil som sa a zaplatil som jej.
,,Čakáš niekoho alebo je to len pre teba? Ak chceš pridala by som sa." usmiala sa na mňa.
V inej situácii by mi to prišlo aj roztomilé...

,,Nie, čakám priateľa." povedal som je a čakal som, že to pochopí. Yoongi išiel práve cez bránku s taškou cez rameno, keď som si ho všimol. Usmial som sa na neho a aj to dievča sa otočilo.

,,Kamarát?" opýtala sa viac seba ako mňa a Yoongi jej ukázal prostredník na čo som sa zasmial. Dal som si ruky od seba a on ma objal.

,,Priateľ." pobozkali sme sa. ,,Prečo si mi nezavolal Kostička?" obtočil som mu ruky okolo krku a pohladil som ho vo vlasoch.

,,Chcel som ti spraviť prekvapenie, ak by si ešte chvíľku počkal." povedal som mu smutné a zavesil som sa mu na krk ako opica.

,,Ou... Tak ahoj." až teraz som si uvedomil, že nás sleduje a zasmial som sa.
Nejaká je sklamaná.

,,Nevedel som sa ťa dočkať, tak som išiel skôr." znova ma pobozkal keď odišla.
,,Odkedy sa bavíš s mojou sesternicou Ivy?" spýtal sa ma podozrieva o a ja som sa zasmial.

,,Videl som ju po prvýkrát ale ona ma asi pozná, vedela moje meno..." prezradil som mu a on prikývol. Vzal som nám pizzu zo zeme a potiahol som ho dnu.
,,Čo si dáš na pitie?" opýtal som sa ho a pizzu som dal do obývačky na stôl, kým sa on poskladal v mojej izbe.

,,Kolu. Akú pizzu si objednal?" opýtal sa ma od schodov. Sebe som nalial džús z krabici a jemu kofolu.

,,Nevedel som akú máš rád, tak len šunkovú a so štyrmi druhmi syru." povedal som mu a on ma pobozkal. Prisadol si ku mne a zapli sme si telku. Túlil sme sa ku sebe ako dve koali pod dekou, až kým mu nezačali v bruchu vyhrávať cigáni. Zasmial som sa a pohladil som ho po brušku.
,,Akú si dáš?" pozrel som sa mu do očí a hryzol so si do pery.

,,Syrovú." pobozkal ma a ja som po ňu naklonil. To prasa ma udrelo po riti.
,,Au!" pozrel som sa na Yoongiho naoko urazene a pritúlil som sa k nemu aj s pizzou na rukách. Vybral som jeden trojuholníček z krabice a začal som ho pomaly kŕmiť. Prehodil som si nohy cez tie jeho a on si ma pri sebe držal za boky. Pomaly som nás oboch kŕmil až kým sme ju nezjedli celú a chvíľku potom nám skončil seriál.
,,Čo budeme robiť teraz?" hladil ma na bokoch.

,,Zahráme si nejaké hry na playku?" Len prikývol. Usmial som sa a išiel som to nastaviť.
Crash Bandicoot Nitro Cart! Porazím ho s Micuškovkovou! S Dr. Neom na mňa nechoď Yoongi! Toto budú ešte dlhé preteky!

,,Jeees!" zakričal som po ďalšej svojej výhre s Micuškovkovou. Tancoval som si svoj víťazný tanček.

,,Ty podvádzaš, neviem ako ale určite áno!" povedal urazene a zhodil ma na gauč kde ma začal znova štekliť.

,,Yoongie!!!"

-Ahojte Kostičky! (◕ᴗ◕✿)❤️
Dúfam, že ste mali pekný víkend a nie  nudný ako ja. ❤️
Videli ste seriál Euphoria? Je to v pohode ale občas mu to príde ako totálna hovadina ,. _., ❤️

Pa pá❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Where stories live. Discover now