14. Kapitola

696 31 22
                                    

O pol noci som sa spolu s Yoongim vytratil z chaty a išli sme spolu ku tomu jazeru. Na to, že bolo tak pozde bolo celkom teplo. Držal som sa blízko Yoongiho a mal som s ním prepletené prsty.

Kúsok v lese za chatou bolo veľké jazero. Začali sme sa vyzliekať. Išli sme spolu nahý ako nás Boh stvoril až do jazera. Plávky som si mal vraj vziať, len ak by sme sem išli náhodou spolu s chalanmi.

Sadli sme si do malej vody, teda... Yoongi si sadol a mňa si posadil na seba. Objal som ho okolo pása, hlavu som si oprel o jeho teplú hruď a sledoval som jeho tvár, ktorá sa pozerala na tmavé nebo plné hviezd. Yoongi je skutočne krásny a ja mu nedokážem odolať. Proste to nejde. Pritúlil som sa k nemu viacej.

,,Čo je, Kostička?" opýtal sa ma a ja som len pokrútil hlavou.
Opýtaj sa ho už kurw-...

,,Yoongi?" opýtal som sa ho a dal som mu ruky preč z tela. Vyrovnal som sa, tak aby som mal lepší výhľad do jeho očí.

,,Áno?" pozrel sa na mňa a usmial sa.

,,No...ehm, ehm... Ako... Ako je to... Teraz... Medzi nami?" rozprávalo sa mi naozaj ťažko. Zasmial sa a roztrapatil mi vlasy.
Cítim sa totálne confused...

,,Však spolu celý čas chodíme, trdielko moje. To som ti naznačil už v to ráno."
Wait... Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?... Kretén! Čapol som ho slabšie po hrudi. Ruky som si založil na hrudi.

,,Ale hneď deň na to si mi povedal, že ťa vďaka mne aspoň nebude otravovať Jisoo..." nafúkol som si líčka a odul som spodnú peru. Obtočil si ruky okolo môjho pása a pritúlil si ma viac ku sebe, takže som bol o trošku vyššie nad ním.

,,To áno ale už sme spolu dva dni chodili." pozeral sa mi do očí. Usmieval sa na mňa.

,,A to v bare čo si mi povedal? Že by si povedal Jeonovi aby ublížil Taemu?"
Jeon by to aj tak nespravil, keď spolu chodia už skoro rok. Zradca...

Ako malý sme si dali sľub, že si budeme hovoriť všetko.
A v podstate som mu povedal všetko, len to nie, že som vzťah s Yoongim bral fejkovo. Ale stále je to menej ako keď on mi nepovedal ani to, že si dopisuje s tým tupým Jeonom!

,,To som nemyslel vážne, ale ako inak by som sa dostal do vzťahu s tebou, keď si si o mne myslel, že som kretén?"
Ach hlupáčik... Obmotal som mu ruky okolo krku a pobozkal som ho.

,,Ty si vážne kretén Min Yoongi. Ale si môj kretén. Stačilo sa ma normálne opýtať. Nevedel by som ti povedať nie..." zasmial som sa a pritúlil som sa k nemu viac. Bolo mi celkom teplo.

,,A to som mal ako vedieť, Kostička?" mykol som s plecami a zasmial som sa. Chytil ma za zadok a stlačil mi ho. Nahlas som zavzdychal.

,,Yoongie..." uhryzol som sa do spodnej pery a on zvalil sa do vody. Tvár mal nad hladinou. Ľahol som si vedľa neho, preplietol som si s ním prsty a pozeral som sa s ním na hviezdnú oblohu.
Konečne je aspoň nachvíľu kľud...

,,Idem si zaplávať, ideš tiež?" spýtal som sa Yoongiho, keď ma to už prestávalo baviť. Iba pokrútil hlavou.

,,Nechoď ďaleko, sú tu aj také divoké rastliny, čo sa ti obtočia okolo nôh a už sa len ťažko pohneš." upozornil ma a ja som prikývol. Ešte som ho pobozkal. Pretočil som sa na brucho a išiel som po rukách hlbšie. Bol som len pár metrov od neho, kde som mal vodu tak po hruď a viac som sa nevzďaloval.
Nechcem sa dnes utopiť. Yoongi ma pre istotu celý čas sledoval.

,,Poďme už, je mi zima..." zatriasol sa a ja som začal plávať k nemu.

,,Yoongi!" bol som vo vode, ktorá je v hľbke, približne môjho pása, keď sa mi niečo začalo obtáčať okolo stehien a nechcelo ma to pustiť. Začal som panikáriť.
,,Aaa Gie!" ani postaviť som sa nevedel poriadne a spadol som tvárou do vody. Ešteže som sa vedel nadvihnúť rukami.

,,Kurw- o chvíľku to bude aj na hladine..." rozbehol sa ku mne a vytiahol ma von. Vyzdvihol si ma na seba a ja som sa k nemu čo najviac pritisol. Vysel som na ňom ako opica a on si ma držal okolo pása. Stále som to mal na stehnách. Ťahal ma von a dával mi to dole.

,,Piče!!!" zahrešil a strhol mi to od zlosti dole. Vyšiel so mnou von a sadol si so mnou do trávy k naším veciam. Stále som bol v šoku. Objímal som ho a nechcel som ho v žiadnom prípade pustiť. Triasol som sa ako osika.

,,Kľud, Kostička, lebo mi tu ešte dostaneš infarkt." hladil ma na chrbte.
Bude ešte žartovať a nakopnem ho! Skoro sa utopím a ty si z toho rob ešte srandu! Kretén! Schoval som si hlavu do jeho krku a rozplakal som sa.
,,Ššš nemyslel som to, tak." hladí ma vo vlasoch. Trochu som posmrkával a odtiahol som sa od neho.

,,Poďme už." zotrel som si slzy a začal som sa obliekať. Spolu s Yoongim sme odišli naspäť do chaty. Bol som na ňom nalepený ako kliešť. V chate sa ešte svietilo ale pred tým tu bola tma...

,,Čo ešte buntošíš?" opýtal sa Yoongi Lajky.

,,Nevedela som zaspať a Ju ma poslala sem, lebo jej vadilo svetlo z notebooku. Boli ste sa kúpať?" opýtala sa nás a robila niečo na notebooku.

,,Hej, hej... Len nebuď hore až rána." povedal jej a ukázal na ňu prstom.

,,Však má poznáš." zasmiala sa.

,,No veď práve, dobrú noc."

,,Dobrú." povedali sme s Lajkou naraz a odišiel som spolu s Gim až do našej izby. Dal som si jeho veľké tričko a ľahol som si pod perinu. O chvíľku si ku mne priľahol aj Yoongi iba v teplákoch. Prehodil som si cez neho nohu a ruky som si obtočil okolo jeho krku. Jeho ruky spočinuli na mojom holom zadku, za ktorý si ma pritiahol bližšie ku sebe.

,,Dobrú, Yoongie."

,,Dobrú noc Kostička." pobozkal ma. S menším úsmevom som mu ten bozk opätoval a išli sme už spať.

-Ahojte Kostičky XD❤️❤️
-Čo hovoríte na návrat Agust-a D-eho s D2?
Podľa mňa je to super, že sa vrátil aj so svojím ostrím jazýčkom XD❤️
Prezývka Lil Meow Meow taktom nabrala totálne iný význam 😂😂😂

Army: Yoongi je len neškodná cica.
Agust D in peoples hands: Cica au! Neškrab! To bolí!
Army: eeeeeeej! XDDDD

Pa pá❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora