,,No neviem, či je to on alebo ona." povedal a ja som nepochopil tú poznámku.
Beak ma vzal do osobitnej miestnosti so zatmaveným oknom. Výsluchová miestnosť. Veľmi dobre viem, že je táto miestnosť monitorovaná kamerami a za tmavým oknom sú strážnici, mikrofón tu vraj nie je, takže máme aspoň nejaké to súkromie.
V strede miestnosti bol kovovy stôl a štyri kovove stoličky. Osoba sediaca na jednej z nich mala dlhé vlasy v cope a žlté letné šaty. Tá osoba mala blond vlasy.Beak ma odpútal a jednou rukou ma pripútal na krátku reťaz o stôl. Sadol som si k tej osobe, keď Baek odišiel. Pohladil som ho na líčku a otočil som si jeho tvár ku tej svojej. Usmial som sa a pritiahol som si ho ku sebe bližšie.
,,Ahoj Yoongie." usmial sa na mňa a objal ma okolo krku. Objal som ho naspäť okolo pása a pohladil som ho na chrbte.
,,Ahoj Jiminie." pobozkal som ho na líčko.
,,Ukáž sa mi." pohladil som ho na líčkach a začal som si ho prezerať od hlavy až po päty. Bol trochu namaľovaný, mal pekné šatičky a prsia.
Prsia. Fakt sa dosť zmenil... Zašiel som mu s rukou medzi nohy a skontroloval som si jednu vec.
Áno jedna z mojich najobľúbenejších častí jeho tela je tam kde má. Pohladil som ho tam a s rukou som mu vošiel prstami pod jeho šaty.
Nemá nohavičky.,,Yoongie, tu nie." zasmial sa nervózne a dal mi tú ruku preč.
,,Prepáč ale keď si už tu, neodolal som." chytil som ho za prsia. Nie silno len som tam mal ruky inak som mu ich nijako nestískal alebo ťahal. Aj odtiaľ mi dal ruky preč.
,,Bože... Strašne si mi chýbal Cutie." objal som ho okolo pása a dal som si hlavu na jeho rameno. Pobozkala ma po takej dlhej dobe.,,Hovor na mňa prosím ťa, ako na dievča..." poprosil ma a odtiahol sa odo mňa.
,,Dobre, len si musím najprv zvyknúť na tvoju zmenu, včelička." pohladil som ho na líčko a pohladil som ho na stehne. On len prikývol a poškrabkal sa za krkom. Rozpustil si svoje krásne dlhé vlasy, ktoré sa mu teraz jemne vlnili.
Krásny je- krásna je. Bol som z neho ako bez dychu.,,Inak mám tu pre teba niečo." s úsmevom vybral dve boxy s jedlom.
,,Dovolili mi ti to sem pre teba vziať." usmial som sa na neho od ucha k uchu. Zasmial sa a otvoril prvý box- Ramen. Určite som teraz vyzeral ako nejaká postava s anime so srdiečkami v očiach. S úsmevom mi podal paličky a lyžičku. Trhol som trochu rukou ale mal som ju príliš ďaleko.
,,Pomohol-hla by si mi? Taktom sa veľmi nenajem." zasmial som sa. Zasmial sa aj on a vzal si to do rúk. Pomaly ma kŕmil ako bábätko.,,Na čo všetko si si spomenul-la?" opýtal som sa ho keď som jedol cestoviny.
,,Ako ma chcel Yugyeom vziať do auta a vtedy tam prišla babka Tae, ktorá vás začala oddeľovať od seba."
,,Som rád, že si spomínaš, u teba viem, že mi budeš veriť a budeš vravieť vždy pravdu..." pohladil som ho na líčku. Odhrnul som mu vlásky z tváre a dal som mu ich za ucho.
Je viac sexy... Hryzol som sa do pery, nevedel som sa na neho vynadívať.
Asi mám problém... Áno postavil sa mi z neho, ale nie je to až tak vidieť našťastie.
Ale pretiahol by som ho... My dirty things about him-her...,,A čo ešte?" posadil som si ho na rozkrok, tak nech ma cíti. Cítil som ako sa na mne snaží čo najmenej pohnúť.
,,Yoongie? Tebe sa postavil?" pozrel sa na mňa celý červený a myslím, že sa aj striasol. Zasmial som sa a hlavu som si skryl do jeho hrude, kde som nasával jeho sladkú vôňu.
,,Áno, som z teba besný až na čin trestný. Skoro šesť rokov bez sexu, len s honením si bolo naozaj ťažkých." objal som ho pevne a hladil som ho na bokoch.
,,Povedz mi nejaké tajomstvo, ktoré by si pred nikým iným nepovedal." musím z neho niečo vymáčknuť aby som sa mal nad čím robiť ak to nie sú jeho staré fotky.,,Nerobila som si to nijako odkedy som ťa naposledy videla." zašepkal mi do uška a ja som sa viac usmial. Pobozkal som ho na krk a na líce.
Tak nevinný- kurňa- nevinná.,,Milujem ťa zlatušik, kráska moja nevinná, moja večná kvetinka, Kostička moja..." bozkával som ho na tvári.
Je zvláštne ako sa zmenil-la. Videl som ako sa začervenala a usmiala. Pobozkal som ho-ju.,,Aj ja ťa milujem. Pomôž mi spomenúť si a ja ťa odtiaľto dostanem." pobozkal ma a začal ma znova kŕmiť.
,,Jeeej japchae!" potešil som sa keď som to uvidel.
Ten chlapec má naozaj miluje... Mal som oči ako malé dieťa, keď si na Vianoce rozbalilo neočakávanú hračku, po ktorej túžilo.
Len škoda, že si nemôžem rozbaliť Jimina. On bol to čo som každý rok odkedy tu som túžil aspoň vidieť.,,Také ako ma učila robiť babka Tae." Zasmial-la sa a dala si trochu mäsa na paličky. Japchae som zjedol hneď.
Taktom dobre som sa nenapratal už dlho.,,Bolo to vynikajúce Jiminie. Ty si vážne láska môjho života, Kostička." Asi preháňam ale rozplakal som sa na pri ňom. Toto sa mi už dlho nestalo aby som sa len tak rozplakal.
,,Yoongie!" trochu zapišťal a pritlačil si ma na svoje prsia.
Mäkké.
,,Čo sa stalo Kocúrik?",,Nič, len chcem byť už vonku s tebou..."
YOU ARE READING
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Random,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo