Každý večer som za ním plakala.
Chýbal mi. Nikdy nezmizla moja láska k môjmu Yoongimu.Po škole som sa zamestnala na plný úväzok v tescu, takže sa mi zvýšili plat a mohol som nám kúpiť vlastný byt, sebe mobil a aj Hyuniemu. Ten starý mu už prestal fungovať
Začalo ma baviť nakupovanie, čo som predtým neznášala a prezeranie si ženského prádla. Začalo sa mi páčiť, pretože v tom bolo viacej motývov, štýlov a hlavne, pretože sa to páčilo Yoongimu. Pripomína mi ho to. Len tak by som si to asi nikdy nekupovala, ale teraz to nosím bežne.
Nechala som si narásť dlhé vlasy až po zadok a nechala som si spraviť plastiku pŕs. Nebola to moja jediná plastika, ktorou som si prešla. Mám zväčšené boky a trošku menší nos. Chcela som čo najviac vyzerať ako by som chcela, vo svojom tele som sa už necítila komfortne ako kedysi.
For info mám krásne strojky.
Hyunie povedal, že by som mal pracovať ako asistentka v nejakej vysoko postavenej firme, pretože som taký zženštilejší, no ja sa uspokojím v tescu za bežný plat.
Keby ma teraz uvidel, tak by ma pravdepodobne strieskal, ak by ma rovno nezabil.Dokončila som si školu s maturitou na svoju - skoro trojku.
Učiteľke sa nepáčil môj štýl. Buzerantka! Podľa nej som úchylná, keď idem do niečoho takého ako nechať si prirobiť kozy.Obliekla som sa a dúfala som, že sa mi aspoň dnes nebudú smiať ľudia, preto kým som a, že nebude moja manažérka v práci.
Môj outfite sa skladal z červenej topovej podprsenky, kraťasiek a bieleho svetríka, spodné prádlo som mal podobné len čipkované.
Je to veľmi príjemné, viac ako boxerky. Všeobecne ženské prádlo je mi pohodlnejšie ako mužské. Môžete mi to argumentovať tým, že sa mi v tom dusia gule a penis, ale je tam dosť miesta pre každú mojú partiu.Po tej rane som iná. Svet okolo mňa je iný. Všetko je iné.
Tae mi neodpisoval, Lajka si nedávala ani zobraziť moje správy a Yoongi mi nikdy neodpísal na moje listy, ktoré som mu napísala, každý mesiac aspoň jeden. Teraz mu už neposielam nič. Poslala som mu aj odvážnejšie fotky z doby kým som nemala ešte prsia, ale nič. Ako keby som pre nich už neexistovala a to som skúšala písať aj Kookovi ale ten mi odpísal nech ho neotravujem a aj Taeho, pretože som pre nich už mŕtva.
Nepoužívam mess a ani ig, pretože mi tam vypisovali samí pedofili alebo idioti, podľa ktorých by som mala umrieť. Už som im nepísala, ani keď som bola na dne ako to zvykol robiť Taehyung a pochopila som, že sa so mnou už nechcú nijako kontaktovať.
Ušla mi pri robote slza, tak som si ju zotrela a vykladala tovar som ďalej. Dnes mi dal jeden chlapec čo má sklad na starosti čipsy a kávu našťastie a nemusím sa vláčiť s vodou a džúsmi. Je to strašná makačka.
-Tak dnes ešte tento krátky bonus a zajtra vyjde ďaľšia časť. Dobrú nooooc!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
Diversos,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo