47. Kapitola

289 17 0
                                    

Yoongi's pov

,,Yoongie!" skočil po mne Jimin hneď ako ma Baek odpútal. Chytil som Jimina okolo pása a pobozkal som ho.

,,Kostička, tak ako si pochodila?" sadol som si s ním na sebe a nechal som sa Baekom spútať ku kovovému stolu.

,,Komisár Zhang otvoril tvoj prípad a presvedčila som Yugyeoma a Crystal aby hovorili! Boli tu spolu predvčerom. Inak vedel si, že tvoj Appa dal zavrieť Lajku na psychiatriu?" opýtala sa ma.
Čo spravil?! Super jedno decko si dá zavrieť do väzenia a to druhé na psychiatriu.
Otec roka...

,,Nie to mi asi niekto zabudol nepovedať." otočil som sa na Baeka s dôrazom, že myslím jeho.

,,Nepozeraj sa tak na mňa ani mne to nikto nepovedal." ukázal som mu prostredník a on pretočil očami. Zasmial som sa a pobozkal som Jimina, keď Baek odišiel.
Konečne.

,,Ste asi veľký kamaráti." usmiala sa na mňa a pohladkala ma na líčku.
Kamaráti? To fakt nie.

,,Kamaráti zasa nie ale vie zariadiť pár maličkostí." zasmial s som sa, keďže som vďaka nemu už týždeň nevidel Jennifer. To bude zasa horor, keď začne doliezať.

,,Napríklad?"

,,Kúsok torty od svojich kolegov, keď majú narodeniny." už som dvakrát dostal aj Capcake od kedy tu je. Oblízal som si pery.
,,Daj mi pusu" našpúlil som si pery a ona mi ju dala, ale len takú maličkú.
,,Väčšiu!" pohladil som ju na zadočku. Dnes vyzerala naozaj okúzľujúco. Zbožňujem jeho nový vzhľad a ešte si dal aj prefarbiť vlasy.
S tou ružovou vyzerá ako cukrová vata.
,,Pristane ti to Kostička." pobozkal som ho a pohladil som ho vo vlasoch.

,,Ďakujem papie." začervenal sa. Bol veľmi rozkošný.

,,Budeš mi tu veľmi chýbať keď odídeš." pohladil som ho na líce. Bude tu len do stredy a opäť odíde do Soulu.

,,Ale znova sa vrátim a budeme obaja spolu žiť v Soule. Zoberieme spolu aj Lajku! Hyunie sa o svoju izbu určite rád podelí." povrtel sa na mne a pohladil ma vo vlasoch.

,,A kde budem pracovať?" s postrelením svojho otca na trestnom registri si nenájdem práve najlepšiu prácu.
Žiadnu dobrú prácu.

,,Vybavím ti prácu v tescu, kde pracujem ja a aj Hyunie! Mám tam známeho, s ktorým som sa zoznámila jeho snúbenicu, tak si myslím, že by pre mňa ako maličkosť vybavil brigádu pre teba." On ma bude asi iba rozmaznávať.
Zlatíčko...

,,Si úžasná, baby." dal som mu veľkú pusu.
Hlavička moja.

,,Donesiem ti zajtra niečo dobré na jedenie a najeme sa spolu?"

,,To je skvelý nápad Jiminie." Zo mňa sa fakt stane rozmaznanec. Ani ho nebudem chcieť nechať odísť.
,,Ako dopadla návšteva u tvojej starej mamy?" opýtal som sa ho s rukou v jeho vlasoch.

,,Videl som ju po prvýkrát bežať. Ale bežala po mne s krížom v rukách a s papekom po Hyuniem. Lebo sme len tak odišli z Busanu." vyvalil som na neho oči.
To je fakt sprostá krava.

,,Ale no, nebuď smutná." pobozkal som ju.
Stará zakomplexovaná teta, od minula sa nezmenila.

,,Určite to nemyslela zle." pohladil som ju na líčkach. Snažil som sa ho utešiť.

,,Kričala po mne, že na mňa pošle exorcistu... Dobre to tiež určite nemyslela... Zhnusila som sa jej už úplne..." povzdychla si a svoju hlavu si skryla do môjho krku. Cítil som niečo mokré na krku a počul som ako ťažko dýcha.

,,Láska neplač... Tá stará bosorka ti za to nestojí..." pobozkal som ju na čelo a hladkal som ju na chrbte.
,,Tvoje slzy si nezaslúži... Tak už neplač zlatko moje." pohladil som ho na líčku a z vrecka som si vybral jednu z posledných vreckoviek čo mi tu nechal. Zotrel som mu slzy a nechal som mu ju. Bozkával som ho na tvári a on sa po chvíľke zasmial.

,,Dobre, len ma to sklamalo." vysmrkal sa do vreckovky a išiel ju vyhodiť do koša čo tu bol.

,,Už to bude dobré." chytil som ho za líce, pritiahol si ho k sebe bližšie a pobozkal som ho na druhé.

,,Milujem ťa Yoongie." usmial som sa na neho.

,,Aj ja teba Jiminie." pobozkal som ho a za bok som si ho ku sebe opäť pritisol. Ešte chvíľu sme sa spolu bavili o jeho eomme, vraj už nežije v ich starom dome. Bavili sme sa tak, pokým znova neprišiel Baek. Vždy keď tu Jimin je, tak mi ten čas ide rýchlejšie a keď tu nie je, tak ten čas ide zasa pomaly. S posledným bozkom sme sa spolu rozlúčili a on odišiel. Baek ma opäť spútal a odviedol ma vonku, kde stál ešte jeden strážnik ako zvykol byť Minhyuk ale jeho som nepoznal. Asi bude z iného bloku.

,,Nemusel si ma počkať." zasmial sa Baek a pobozkal ho.

,,Čo by som ťa už toľko nepočkal aspoň pôjdeme spolu na obed." hm, to bude asi jeho nový úlovok. Odpútal ma a ja som vošiel do cely. Baek sa celý čas držal za ruku toho strážnika Kim Jong-daea, ktorý mu veľmi rád pozeral na riť po ktorej ho aj udrel, keď ho Baek objal.
Pre mňa je jeho riť veľmi plochá, no tá Jiminová, to je riť. Slabo som sa usmial, keď som počul vrčať Chanyho.
Asi poviem Baekovi nech mu donesie nejakú kosť, lebo sa nemá s čím hrať. Zasmial som sa potichu a on s pohľadom na nich znova pokúsil rozraziť tie mreže ale nešlo mu to.
To vážne nerozrazí, už to skúšal.

,,Pohov Park! " povedal mu Baek rázne a pustil mu prúd cez mreže nejakou hračkou.
Au.

-Ahojte Kostičky!❤️
Zabudla som vám oznámiť, že Yoongi Jiminovi bude raz hovoriť č mužskom rode a raz v ženskom, kým si zvykne na jeho nový vzhľad a správanie.
Papa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن