53. Kapitola

241 13 0
                                    

Jimin's pov

Už som si nejako vytrpela tie dva mesiace v práci. Bála som sa každého. Yoongiho appa mi vyvolával, že ma zabije, ak proti nemu budem svedčiť, ale už som to sľúbila. A navyše som si nahrala jeho monológy o mojej smrti.
Jihyunovi tie modriny už našťastie zmizli po tej bitke s policajtmi, ale aj jemu prišlo predvolanie kvôli Yoongiho prípadu. Jihyun sa zmenil celkovo. Jeho postoj k polícii a ku mužom okolo nás. Strážil ma ako tŕň v oku. Náš riaditeľ si z toho robil srandu kým mu nedala jeho žena, moja dobrá kamarátka veľkú facku.

,,Výstupište na stanici v Daegu."
To je naše. Vzali sme si všetky švestky a išli sme do konečne normálneho hotelu. Po príchode na izbu som sa zvalila na svoju posteľ.

,,Kedy bude to pojednávanie?" opýtal sa ma Jihyun a zvalil sa na svoju posteľ.

,,Okolo pol deviatej, tak choď spať potom, lebo vstávame skoro a budeme mať dlhý deň..." povedala som mu a prezrela som si mobil. Znova mi volal ten kokot a písal mi Tae.
,,Dúfam, že ho pustia." povedala som a objala som si vankúš. Zajtra o takomto čase už budem objímať Yoongiho.

,,Aj ja... Jeho appovi prajem len tú najhoršiu karmu."
Aspoň, že nepovedal smrť. Znova by som mu musela dať poučku o tom, že smrť sa nepraje.

,,Uhm..." v kúpeľni som sa prezliekla do pyžamka a ľahla som si do postele.
,,Dobrú noc." povedala som mu ale dlho, dlho som nevedela zaspať, lebo som bola nervózna.

Po prebudení som zistila, že som spala len tri hodiny.
To si zo mňa robíš piču! Tá najväčšia sprostosť tohto dňa bola, že som sa pozrela do zrkadla.
Vyzerám hrozne... Spravila som si jemný make-up a dala som si balzam na pery. Obliekla som si spodné pradlo a korzet úplne na tesno. Obliekla som si nakoniec aj svoj outfite.

,,Spachtoš už tu je Panda Express." povedala som Jihyunovi a on sa rýchlo posadil. Robila som si cop a nechcelo sa mi ho už skopať z postele, takže toto bolo rýchlejšie.

,,Už prišlo Kung Pao?!" opýtal sa a ja som sa rozozmiala.

,,Bež sa obliecť a možno bude aj Kung Pao." Prešlo pár minút, kým mu došlo, že si z neho robím srandu.

,,To už je pol siedmej?" zvalil sa naspäť do perín. Objednala som mu to Kung Pao a sebe nudle s mletým mäsom. Jihyun sa obliekol do obleku. Ani si neviete predstaviť aký bol drahý a on nechcel žiadny lacnejší.
Mne sa veľmi nepáči ale podľa neho je vraj dokonalý. To aj Yoongiho väzenská kombinéza vyzerá lepšie ako toto.
Ale Yoongi vyzerá aj tak najlepšie bez oblečenia.

,,Jimin? Ja som sa okydal..." povedal mi Jihyun a ja som sa skoro zadrhla nudlami. Nechápem, prečo si to obliekol, keď vie že nevie jesť.

,,To si zo mňa robíš srandu! Kde?!" otočila som sa na neho, pretože by to mohol zakryť sakom, ale on to mal všade. To budem musieť čistiť.
Kurva...
,,Dáš si tú druhú košeľu!" Pretočila som očami a z tašky som mu vybrala peknú tmavomodrú košeľu.

,,Hjoooj to je nevkusné!"
Ja ti dám nevkusné! Zbijem ho! To bola najkrajšia košeľa v tom obchode!

,,Ale lepšie ako by si tam mal ísť ako prasiatko!" poznamenal som a dojedla som nudle.
,,Jihyun! O chvíľku tu je taxík, tak poď!" prikázala som mu a vzala som si kabelku. Spolu sme vyšli vonku a sadli sme si do taxíka.

,,Koľko máme ešte času." opýtal sa ma Jihyun pred budovou súdu. Práve sme vychádzali dnu. Pozrela som sa na hodinky v mobile.

,,Takú polhodinu. Čo treba ti na záchod?" opýtala som sa ho pobavene a tiež som rozmýšľala, že pôjdem na záchod.
Hm... Zrazu mi treba. Majú tu aspoň čisté záchody a toaletný všade.
Stretla som sa tajne aj s Yoongiho právnikom, kvôli jeho výplate a tým telefonátom. Išli sme aj spolu s Jihyunom do veľkej miestnosti, kde bol už Yoongi.
S veľkým úsmevom som ho objala a dala som mu menší bozk. Napísala som mu do basy ešte tri listy ale o tých telefonátoch jeho otca som mu nič nepovedala len jeho právnikovi Felixovi Songovi.

,,Ahoj Láska." stihli sme sa len pozdraviť, keďže sa to už začalo. Prvý začína Yoongi, keďže chcel dokázať svoju nevinu.
Držím mu všetky palčeky a dúfam, že aj vy.

-Ahojte Kostičky!❤️
Yeah Im alive! 😆1️⃣5️⃣
Som tu už po dlhej dobe a už mám pár predpísaných častí.😏
Napadlo ma, či by ste  chceli odo mňa knihu o hybridoch? 👀 A samozrejme by ma zaujímalo aký máte názor ku hybridím príbehom, keďže mám onedlho v pláne jeden príbeh s Hobim začať písať. 👀😃
Dostala som taký zvláštny nápad a ešte som ho u nikoho nevidela, takže si myslím, že by to bolo aj celkom originálne. 😆
Papa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant