25. Kapitola

590 24 17
                                    

Skončili sme až pozde večer kým ma porazil.

,,Hahaha natrel som ti to!" ukázal na mňa a zatancovali si svoj tanček. Zasmial som sa a pobozkal som ho.
,,Tak kde je moja výhra?" zasmial sa a dal si papričky na môj zadok.

,,Okej... Môžeš ma hryznúť na zadku." ako som to povedal, tak ma pretočil na brucho a stiahol mi nohavice.
,,Au! Na tomto sme sa nedohodli!" povedal som, keď mi tam začal robiť cucflek. Potichu som zavzdychal.

,,Ja viem, ale mohol si to čakať." pobozkal ma na jednu polku.

,,Hotovo." povedal. Napravil som si nohavice a sadol som si na neho. Začal som sa s ním jemne bozkávať. Objal som ho okolo krku a pritúlil som sa k nemu bližšie. Rukami zablúdil pod moju mikinu a začal ma hladiť na chrbte. Nakoniec som skončil bez mikiny s cucflekmi všade.

,,Ako by si chcel prežiť svoj prvý sex?" hladil ma na chrbte, keď sme spolu ležali v mojej posteli už najedený. Dole sme po sebe polhodinu upratovali.

,,Ja ani neviem. Nepremýšľal som nad tým tak veľmi..." zasmial som sa.
,,Myslím si ale, že budem vedieť v správnu chvíľu, že kde, ako, kedy a s kým to budem chcieť zažiť." povedal som mu a zahanbene som si skryl tvár v jeho hrudi. Zasa na mňa ide shy nálada... toto je hrozné...

,,Len ho nepremárni s niekým kto ťa nebude milovať ako sa to stalo mne..." pohladil ma vo vlasoch. Odrazu vyzeral strašne sklesnuto.

,,To mi je ľúto... A ty ma nemiluješ?" pozrel som sa na neho smutnou tvárou, ako keby som sa mal rozplakať, dnes už po druhýkrát.

,,Milujem!" Povedal rýchlo.
Aj tak ho len provokujem, dobre sa to počúva.

,,Aj ja teba... Tak sa nemám čoho báť, nie?" usmieval som sa na neho provokatívne a pobozkali sme sa. Sadol som si na neho a skryl som sa mu pod mikinu.
,,Ty si berieš len xxxl veľkosti, že?" zasmial som sa.

,,No a čo! Je mi tak pohodlne!" povedal na svoju obranu.

,,Aj mne! Asi si začnem požičiavať tvoje mikiny..." povedal som tak aby to nevyznelo tak, že mu ich ukradnem a už nevrátim.

,,Ťuťko! Nejdeme vonku?" povedal po chvíľke aj ja som si prestrčil hlavu cez jeho mikinu k tej jeho.

,,Na čo?" úprimne sa mi zatiaľ nikam nechcelo. Ucítil som jeho ruky na svojom pozadí. Dal som si nohy od seba vedľa neho.

,,V meste je zábavný park, tak ťa tam vezmem! Ešte sme nemali také poriadne rande!" posadil sa, čiže aj ja, keďže som na ňom bol natlačený.

,,Dobre, nebránim sa ti." pohladil som ho na hrudi a hryzol som sa do pery.

,,By si skúsil..." povedal mi a vrhol sa mi na pery. Zasmial som sa a opätoval som mu všetky bozky. Dal som mu ruky pod tričko na jeho bruško, kde sa mu tvarovali svaly.

 Dal som mu ruky pod tričko na jeho bruško, kde sa mu tvarovali svaly

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

,,Papie? Ja si už nepamätám ako chutíš." povedal som mu a provokatívne som si oblízal pery. Nevinne som sa na neho pozeral a prechádzal som mu prstami cez hruď a bruško.

,,Tak ma ochutnaj Kostička." pobozkali sme sa. Vyzliekol si tú mikinu a zaplietol si prsty do mojich vlasov. Druhou si išiel pod moje tričko a hladkal ma na chrbte. Po chvíľke nášho bozkávania nám niekto zazvonil na dolné dvere.
Kerý sráč mi ničí peknú chvíľku?! S nechuťou som sa od neho odtiahol a zišiel som na dolné poschodie.

,,Áno?" otvoril som s Yoongim natlačeným na mojom chrbte.
Čo tu chce?!

-Ahojte Kostičky!
Ako ste sa mali za ten čas čo som nič nenapísala? Aké boli vysvedčenia? Ako ste oslávili prvý prázdninový deň? Ja som bola v posteli ako vždy.
Ja viem... som strašne lenivé a stále unavené prasa...

Pa pa❤️

Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ] Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz