Opravujem. Info je na ig: @zatratena_wattpad ;)
,,Cutie~!" zakričal na mňa môj najlepší kamarát a všetká pozornosť sa presmerovala na mňa. Práve som prichádzal do školy a on tam na mňa už čakal. Rozbehol sa ku mne a ja som ho s úsmevom objal. Je odo mňa o hlavu vyšší, len on je tenký ako palička a ja som trochu pritele... Trochu viac.
,,TaeTae!" smiali sme sa spolu ako šialený. Všimol som si znechutených pohľadov naších spolužiakov. Videli ma už toľkokrát, a to si ešte nezvykli? Počul som pár trápnych poznámok na mňa, ale začal som predstierať, že ich nepočujem.
,,Čo si hluchý?!" zakričal po mne nejaký chalan, ktorého asi vytáčalo, že ho ignorujem. Obzrel som sa za ním s úsmevom. Samozrejme, že ten chalan bol Min Yoongi. Zasmial som sa na ňom.
,,Nie som hluchý, len ty si nezaujímavý!... Kretén..." zakričal som mu naspäť a ešte som mu ukázal prostredník. Deň nemôže nezačať tým, že by som ho aspoň raz nevyfuckoval čo? No čo už, nevadí. Aspoň mne nie.
,,Zasa?" spýtal sa ma Tae, keď som si odpil zo svojho Milermilku. Len som mikol plecami.
,,Ako inak."
,,Ticho! Máte otrasný smiech!" zakričala po nás nejaká baba. Jisoo Noban jkj bývalá frajerka Yoongiho.
,,Lebo ty ho máš lepší, čo?" zasmiali sme sa s Taem a išli sme si ruka v ruke svojou cestou ďalej. Do triedy ale išli sme! A ani som nikde nezakopol!
,,Tae? Že mám u teba šancu!" zavesil som sa mu na krk. A hlavu si oprel o jeho hruď.
,,Tú najvyššiu!" povedala mi a my sme znova pukli od smiechu. Viem, že tým narážal na mojú výšku ale nevadilo mi to.
,,Buzeranti!" zakričal po nás niekto... Jungkook. Je o ňom známe, že chce Taehyunga, ale jeho mi on nepreberie!!! Zavriem ho do skrine a jeho do kúpeľne, ak hej!!!
,,Sám si buzerant!" odkričal som mu naspäť a s prepletenými malíčkami sme si sadli na svoje miesta. Jungkook sedel o pár ľavíc a jeden rad za nami.
,,Mám priateľku!" zakričal znova. Bolo počuť, že je nahnevaný. Nemá si proti sebe štvať Satana. Tá jeho frajerka, nikdy ju neukáže. Určite je vymyslená.
,,Ľahká zásterka! Kretén..." odkričal mu naspäť Tae a ja som sa musel zasmiať. Toto vravím aj doma kamarátom a im to nevadí a robia si s nami srandu tiež. Chlapec si to berie trochu osobne.
-Viete kedy je si robiť srandu z karantény už na hrane? Keď je vo vašom meste. 😂 Ale stále som tu živá, zdravá a plná humoru. 😂
Pa pa❤️
(mám prvú časť opravenú)
ESTÁS LEYENDO
Asshole - [Yoonmin] [DOKONČENÉ]
De Todo,,Myslíš si, že toto medzi sebou robia ľudia, ktorí spolu nechodia?" ,,Kretén!" [YOONMIN] UPOZORNENIE: -Vulgarizmy -Sarkazmus -Satira -Irónia -Čierny humor -BoyxBoy -Sexuálne scény -Homosexualita -Obyčajne shipy 16. 2. 2021 - 1 #exo