- Czas się zabawić maluszku.- powiedział Jeongguk. Zamarłem nie wiedziałem co zrobić. Czułem jak moje mięśnie zaczynają drgać. Chłopak zawisł nagle nade mną. Cholera jaki on jest piękny. Nie pewnie uśmiechnąłem się do niego. Co mam robić? Jak mam się zachować?
- To twój pierwszy raz?- kurtę rozgryzł mnie. Co ja mam teraz zrobić? Może będzie łagodny jak powiem tak albo co gorsza wyśmieje mnie i co w tedy.- Jiminie?- szepnął do mojego ucha. Jego ciepły oddech był taki przyjemny jednocześnie krępujący.
- Guki...- szepnąłem, a on mnie pocałował. Wręcz zaatakował moje usta. Próbowałem nad nim nadążyć. Od sunął się nagle Jeon i mnie przytulił.
- To twój pierwszy maluszku?- nie odpowiedziałem.- Nie wstydzi się tego to normalne.- pocałował mnie w czoło. Wtuliłem się w niego. Poczułem się tak bezpiecznie przy nim. Jak by jego ramiona nagle stały się tarczą, które oddzielamy nas od wszystkiego złego. Jego perfumy pachniały tak przyjemnie. Wręcz idealnie.
- Przepraszam.- odsunąłem się.- Zmarnowałem twoje pieniądze i nie jestem gotowy jednak na to.
- Chcesz to z osobą, która kochasz?- pogłaskał mnie po policzku. Jego ciepła ręką była tak przyjemna.
- Tak.- wstałem z łóżka, a on usiadł. Szybkim ruchem złapał za moją rękę i pociągnął. Wylądowałem centralnie na jego kolana. Zaskoczony popatrzyłem w jego ciemne oczy.
- Więc zrobię wszytko byś mnie pokochał.- uśmiechnął się chytrze. Pocałował mnie w czoło i wstał ze mną biorąc mnie na ręce jak pannę młodą.
- Jeogguk co ty robisz?- spytałem przerażony.
- A właśnie skąd znasz moje imię i nazwisko?
***
Ciekawe skąd zna jego imię?
Już w krótce kolejny rozdział. Kto wie może nawet dziś.
CZYTASZ
Pragnę Cię❤/ 𝐉𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤✔
FanficJungkook to najprzystojniejszy chłopak w całym liceum. Do tego kapitan drużyny sportowej. Każda dziewczyna chce z nim chodzić lecz on nie jest zainteresowany związkiem na dużej. Woli zabawić się i zostawić. Tak było do czasu. Pojawią się rozdziały o...