- 1.könyv/3.fejezet;

4.5K 158 13
                                    

A deszka parkban voltunk. Egy padon ültem és a fiúkat néztem. Zsolti Dave-t szekálta Dave pedig Ricsit kamerázta aki különböző trükköket csinált.
Hirtelen Ricsi leállt és mondott valamit Dave-nek. Dave szinte azonnal Cortez-hez ment aki ugyanúgy, mint Ricsi trükköket csinált Vikivel együtt.

A számat össze préselve néztem őket majd felkaptam a fejem amikor valaki hozzá ért a vállamhoz.
Ricsivel találtam szembe magam. A vállamat megvonva kérdőn tekintettem rá.

- Mi az? - kérdeztem halkan.

Ricsi mosollyal az arcán nézett el a távolba majd a szeme sarkából rám tekintett.

- Figyelj, rossz rád nézni, hogy csak itt állsz - kezdett bele mire közbe vágtam.

- Ha akarod el is mehetek - vontam meg a vállam.

Ricsi szinte azonnal megrázta a fejét majd elém lépett majd a két vállamra tette a kezét.

- Addig el nem engedlek innen amíg meg nem engeded, hogy megtanítsalak deszkázni - nevetett halkan majd megragadta a kezem.

Nagy mosollyal az arcomon követtem őt majd hagytam, hogy a kezem fogva segítsen abban, hogy felálljak a deszkájára.

- Ezt szeretem - mondta halkan. - Ezt amikor mosolyogsz - nézett a szemembe.

Lassan éreztem, ahogy az arcom eredeti színét felváltja a piros. Lehajtott fejjel próbáltam nem vigyorogni, de egyszerűen nem ment. Túlságosan is boldog voltam a szavaitól, csak azt nem tudtam miért.

Végül Ricsi kezét szorongatva próbáltam a deszkán maradni.
Nevetve néztem néhol rá amikor kicsúszott a lábam alól a deszka és párat hátra léptem. Még egyszer megpróbálkoztam, már rendesen tudtam gurulni amikor hirtelen ismét kicsúszott a deszka a lábam alól, de már nem tudtam megállni a lábamon.

Vártam, hogy mikor csapódok neki a betonnak, de nem történt semmi. A beton helyet viszont Ricsi karjaiba találtam magam.

- Vigyázz magadra te lány - nevetett halkan...

3.rész!
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
Janka

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now