- 1.könyv/21.fejezet;

2.9K 103 15
                                    

Éles hang ütötte meg a fülem majd hunyorogva kaptam a szemem elé a kezem. Mikor felültem körbe néztem és a szobámba találtam magam. A hajamba túrtam majd felkeltem és pizsamába lementem a konyhába.
Egyedül találtam magam. Csak egy kis papír fecnit találtam.

Elkellett mennünk apáddal. Legyél jó.

Puszi Anya és apa

Nagyot sóhajtottam majd a nappaliba léptem. Halk sikoly hagyta el a számat, mikor megpillantottam Ricsit a nappali kanapéján. Aludt. Az egyik keze még le is lógott róla.
Halvány mosollyal az arcomon léptem hozzá és térdeltem az ágy mellé.

- Ricsi - suttogtam majd kissé megböktem az oldalát. - Kelj fel - tettem hozzá.

- Mi? Mi van? - ült fel hirtelen.

Zavartan nézett körbe, aztán pedig rám. Fáradt volt a tekintete, de mikor megpillantott azonnal elmosolyodott. Megborzolta a haját majd letette a földre a lábait.

- Mennyi az idő? - kérdezte csukott szemmel.

- Nem tudom, de késő lehet, hogyha a szüleim nincsenek itthon - hadartam. - Minden rendben van amúgy? - kérdeztem hirtelen.

- Persze, mi baj lenne? - érdeklődött.

- A szüleimmel nem volt semmi gond? - kérdeztem ismét.

- Nem, dehogyis - legyintett, mire megnyugodtam....

.....
Remélem tetszett!

Most azért volt ilyen rövid rész, mivel a következő rész majd Ricsi szemszöge lesz. Remélem mihamarabb tudom azt a részt is hozni.

Amúgy tegnap (2020. Július, 4-én) kimentünk a tesómmal és az apámmal a sóderoshoz és találtunk teknősöket. Mellettük még volt csomó szitakötő is amik szinte leszartak minket és a fejünk felett repültek el. Na, a stégnél találtunk egy vödröt és azt egy letört(gondolom a stégből) fadarab szöges részére ráakasztottuk. Két kicsi teknős is volt, de egyiket sem tudtuk így elkapni.

Ezen kívül még láttunk egy nagyobbat (feltehetőleg ő az anyjuk volt) is. Végül a tesóm szólt, hogy a másik stég mellett elég közel van egy harmadik kicsi teknős.
A tesómmal az apukánkat kértük meg, hogy menjen be érte. Végül eltudta kapni és a kezembe is foghattam. Olyan aranyos volt és még szerintem tök jó érzés volt az is ahogyan egy kissé kaparászott.

Végül persze vissza engedtük, de mikor haza jöttünk elmondtuk ezt a többieknek és azt kérdezték miért nem hoztuk haza.
A nagymamáméknak is tetszett akik itt voltak nyársalni velünk.
Végül egy egész jó napom volt tegnap. ♥️😂

Ha van kedvetek ti is mesélhettek, hogy nektek hogyan telik most az idő.

by: Janka

by: Janka

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

El is neveztem Villi-nek, de ezt csak magamnak, mivel tesómnak és az apámnak nem nagyon tetszett, ezután mondtam a Tekit, de apám erre csak annyit mondott, - nagyon eredeti, és, hogy jó kitaláló(nem emlékszem teljesen) képeségem van

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


El is neveztem Villi-nek, de ezt csak magamnak, mivel tesómnak és az apámnak nem nagyon tetszett, ezután mondtam a Tekit, de apám erre csak annyit mondott, - nagyon eredeti, és, hogy jó kitaláló(nem emlékszem teljesen) képeségem van. 👍

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now