- 1.könyv/19.fejezet;

3K 133 21
                                    

A babzsák fotelemben ültem és a könyvemet lapozgattam mikor valaki kopogott az ajtómon. A számba harapva tekintettem fel, majd anyát pillantottam meg.
Mielőtt még megszólalhattam volna, ő szólalt meg.

- Vendéged van - mondta kedves mosollyal az arcán. - Az a fiú van itt, akinek tudod az a furcsa haja van - mutattott végig a haján.

Meglepve pattantam fel majd az anyámat kikerülve lesiettem a lépcsőn. Majdnem orra bukva, de leértem és szembe is találtam magam Ricsivel.
Előre-hátra dőlöngélt a lábán majd feltekintett rám. Egy félénk mosoly jelent meg az arcán majd feltette a kezeit.

- Tudom, hogy azt mondtad, hogy legyek a többiekkel, de.... - kezdett volna bele, de közbe vágtam.

- Nincs semmi baj - mondtam. - Örülök, hogy itt vagy - tettem hozzá halvány mosollyal.

- Nincs kedved a deszka parkba menni vagy esetleg csak úgy sétálni? - kérdezte halkabban.

Most egy cseppet sem volt bátor, inkább egy félénk fiúra hasonlított. Halkan válaszoltam neki, egy de-t majd anyához mentem egy percet kérve.

- Anya, elmegyek Ricsivel, rendben? - érdeklődtem.

Mielőtt még anya válaszolhatott volna a kérdésemre apa közbe vágott.

- Mi? Csakúgy elmenni úgy, hogy alig ismerjük? - hitetlenkedett, de anya csak leintette.

- Menj nyugodtan, de ajánlom, hogy vigyázzon rád - vonta fel egyik szemöldökét.

Elvigyorodva bólintottam majd átöleltem őket. Miután elengedtem a szüleim Ricsihez siettem. Mosollyal az arcomon ragadtam meg a karját és húztam ki a házból.
Minél előbb kettesben akartam lenni vele.

- Akkor hova menjünk? - kérdezte Ricsi és felém nyújtotta a kezét.

A számba harapva fogadtam el a kezét majd hagytam, hogy vezessen. Végig vezetett az utcákon és végig beszélgettünk. Jól éreztem magam. Ricsivel jól.....

.....
Remélem tetszik!
by: Janka

(sajnálom a rövid részt)

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now