- 1.könyv/5.fejezet;

3.9K 142 19
                                    

Zavartan tekintettem fel Ricsire. Amint a szemembe nézett kínosan elkapta a kezét majd hátrébb lépett, távolabb tőlem. A tarkójára tette a kezét majd zavartan kezdett el össze-vissza motyogni. Mosolyogva néztem fel rá majd oldalra döntöttem a fejem és kérdőn néztem barna szemébe.

- Minden rendben? - kérdeztem vigyorogva mire megrázta a fejét.

- Én csak azt akarom mondani, hogy remélem, hogy több ilyen esténk lesz - mondta majd hevesen megrázta a fejét. - Vagyis olyan esténk, hogy a deszkás parkban vagyunk.....de nekem jó lenne, ha csak simán csak beszélgetnénk - hadarta. - Igazság szerint csak veled akarok lenni....vagyis, úgy értem jobban megismerni, mivel az osztály társam vagy és szinte alig tudok rólad valamit - folytatta.

- Jól van Ricsi, nyugi - tettem fel a kezeim mire abba hagyta a beszédet és a szemembe nézett. - Én benne vagyok - mondtam neki majd közelebb léptem hozzá és egy puszit nyomtam az arcára.

Amint távolabb léptem tőle meglepetten kapott oda az arcához. Mosolyogva intettem egyet majd az ajtónkhoz siettem. Kinyitva azt még egyszer hátra fordultam. Ricsi vigyorogva intett nekem majd elindult a házukhoz vezető úton.
Letörölhetetlen mosollyal az arcomon léptem be a házba majd a konyhába léptem. Anya meglepődve kapta rám a tekintetét majd fürkészve nézett rám.

- Mi történt? - kérdezte felvont szemöldökkel.

- Nem tudom, hogy miről beszélsz - nevettem majd a konyha pulthoz léptem.

- Esetleg Cortez van a dologban? - kérdezte mire legyintettem.

Anyának elkerekedett a szeme mire elgondolkodtam. Ebben a kis időben eszembe se jutott nagyon Cortez. Végig Ricsire gondoltam és, hogy milyen kedves is volt ma velem. Lehet tényleg jót tesz, ha egy ilyen jó barátom, mint Ricsi a közelembe van.
Elnézést kérve anyától felszaladtam a szobámba majd az asztalomhoz ültem. A laptopom felhajtva a számba harapva írtam le az első szót....

...
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
Janka

(bocsi a nagyobb kihagyásért és azért is bocsánat, hogy ilyen rövid rész lett.
A mai nap folyamán még próbálkozok még egy részt megírni nektek)

Köszönöm, hogy olvassátok a történetem!

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now