Zavartan mosolyogva néztem Ricsire majd felálltam.
- Bocsi - motyogtam zavartan majd a fülem mögé tűrtem a hajam.
- Miért kérsz bocsánatot? - kérdezte nagy mosollyal az arcán.
- Hogy ilyen béna vagyok - nevettem fel halkan. - Vagyis bocsánatot kérek, hogy a terhedre vagyok - löktem meg a vállait majd vissza mentem a padhoz a táskámhoz.
- Nem vagy a terhemre, de elfogadom a bocsánat kérésed - kiált utánam mire ismét elmosolyodom.
Magam köré vonva a karom fordultam vissza hozzá. Fázva dörzsöltem meg a karom majd tekintettem fel rá.
- Mi az? - kérdeztem amikor nem szólalt meg csak nézett.
Mosolyogva megrázta a fejét majd felém nyújtotta a pulcsiját. Zavartan fogadtam el majd vettem fel a rám hatalmas nagy pulcsit.
- Túl sokat mosolyogsz - mondtam neki gyanúsan mire felvonta a szemöldökét.
- Bocsánatot kérek érte - mondta miközben felvettem a táskám. - Esetleg haza kísérhetem a hölgyet? - kérdezte kissé meghajolva mire felnevettem.
- Nagy öröm lenne számomra, hogyha haza kísérne uram - pukedliztem. - Egy kissé tényleg öröm mivel egy kicsit félek a sötétbe - húztam el a számat kínosan.
Ricsi halkan felnevetett majd átkarolva a vállam elindult a mi utcánk felé, de még mielőtt teljesen elmentünk volna gyorsan vissza fordultam majd intett egyet a srácoknak.
- Császtok! - kiáltotta oda nekik majd vissza fordulva hozzám elindultunk a házunk felé.
Vissza tekintve még láttam Cortez ideges pillantását és a srácok döbbent tekintetét. Utoljára Vikire esett a pillantásom aki elismerően nézett rám és....és kedvesen?
Zavarodottan fordultam előre majd feltekintettem Ricsire.
Raszta haját most felkötötte, nyakában pedig valami ezüst lánc lógott, de nem láttam, hogy van-e rajta valami medal mert a pólója alá ment.A számat rágva kaptam el felőle a tekintetem majd amikor megérkeztünk a házunkhoz megálltam előtte.
- Remélem jól érezted magad - mondta halkan, kedvesen mire elmosolyodtam.
Lassan bólintottam majd hirtelen ötletből megöleltem. Ricsi viszonozta ezt, majd egy kissé távolabb tolt magától és a fülem mögé tűrte a hajam....
4.rész!
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
Janka
YOU ARE READING
𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔
Fanfiction𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗗𝗟𝗢𝗖𝗞𝗦 𝗚𝗨𝗬 /𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗢𝗡𝗘/ ❝ sokszor rossz emberbe szeretünk bele, s ezt későn vesszük észre. az, aki mindig is úgy gondolta, hogy tökéletesek vagyunk, talán az a személy, akiről nem is gondolnánk. talán egy legjobb barát, egy...