Arnold után mentem aki éppen a könyvtár felé tartott. Feszültnek tűnt, de nem tudtam volna megmondani, hogy miért.
- Arnold? - szólaltam meg halkan mire felém kapta a tekintetét. - Minden rendben? - kérdeztem aggódva.
Arnold csak bólintott egyet majd nagyot sóhajtott.
- Csak tudod nem értem - szólalt meg hirtelen.
Zavartan és értetlenül néztem Arnold-ra. Vártam a magyarázatot vagy azt, hogy hogyan fogja ezt folytatni, de ő nem szólalt meg.
- Mit nem értesz? - kérdeztem végül én.
Hangom nagyon gyanakvó volt, ezt Arnold is észre vehette mivel felhúzta az egyik szemöldökét.
Vártam még pár pillanatot majd újra feltettem a kérdést, de mostmár sokkal dühösebben, mint kellett volna.- Hogy miért barátkozol már Ricsivel is? - kérdezte hirtelen mire lefagytam. - Rossz hatással van rád - mondta egyenesen a szemembe.
- Ő miért? - kérdeztem halkan.
A hangom lassan elhalt. Őszintén, rosszul esett, hogy Arnold így vélekedik Ricsiről pedig ő csak felakart vidítani.
- Figyelj, elsőnek Cortez után futsz most meg Ricsi után? - kérdezte hitetlenkedve. - Mi ütött beléd? Olyan vagy, mint egy..... - akadt meg.
Nem mondta ki azt a szót, de tudom mire gondolt. Ribanc.
- Ribanc. Ezt akartad mondani nem igaz? - kérdeztem dühösen. - Tudod őszintén nem értem miért vagy ilyen ellenséges a fiúkkal, de rosszul esik - mondtam a szemébe. - Mit ártottak neked? Most őszintén. Ők kedvesebbek, mint te. Ők nem szólnak bele abba, hogy kivel batátkozzak! Te miért? Mi az okod erre? - mondtam.
Arnold nagyot sóhajtott ismét majd megdörzsölte a szemét. A zsebébe süllyesztettem a kezét majd gúnyosan elmosolyodott.
- Azért mondom, hogy ne barátkozz velük, mert ők csak elrontanának, rossz hatással vannak rád - mondta. - És rossz döntés lenne velük barátkoznod - folytatta.
- Szerintem az egyetlen rossz döntés amit ebben az iskolában hoztam az az, hogy veled kezdtem el barátkozni és nem a fiúkkal - suttogtam. - Menj el Arnold, nem akarok most veled veszekedni - néztem a szemébe csalódottan. - Bárcsak ne mondtál volna ilyeneket - tettem hozzá majd az egyik polc aljába ültem.
Arnold végül fújtatva elment és még hallottam, hogy becsapja maga után az ajtót.
A tenyerembe temettem a kezem majd egy ismerős hangot hallottam magam előtt. Felkapva a fejem Cortezzel találtam szembe magam.- Ennyi lenne? Ennyi kellett, hogy rájöjj, hogy Neményi rossz barát? - kérdezte, de most nem hallottam a hangjában a gúnyt.
- Mit akarsz? - kérdeztem kicsit sem kedvesen.
Nem volt kedvem hozzá. Most az először éreztem azt, hogy azt akarom, hogy most Ricsi álljon előttem és szorosan megöleljen.
- Csak beszélgetni - vonta meg a vállát.
A homlokom ráncoltam miközben felálltam. A kezemet a hátam mögé relytettem és vártam, hogy mit mond Cortez.
- Miért ellenkeztél vele? - kérdezte, mostmár inkább látszott gúnyosnak.
- Hagyj békén, semmi közöd hozzá - mondtam bunkón majd elakartam mellette menni, de megragadta a karom. - Cortez, engedj - szóltam rá, de nem érdekelt az.
- Mit mondott neked Ricsi, ha? - kérdezte szeme pedig izzodt a dühtől. - Reni na, mit mondott neked?! - kérdezte egyre dühösebben.
- Eresssz - téptem ki a kezem a szorításából. - Hagyj békén - mondtam neki majd kirontottam a könyvtárból....
...
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
Janka
YOU ARE READING
𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔
Fanfiction𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗗𝗟𝗢𝗖𝗞𝗦 𝗚𝗨𝗬 /𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗢𝗡𝗘/ ❝ sokszor rossz emberbe szeretünk bele, s ezt későn vesszük észre. az, aki mindig is úgy gondolta, hogy tökéletesek vagyunk, talán az a személy, akiről nem is gondolnánk. talán egy legjobb barát, egy...