A védőnő szerint nincs komolyabb bajom, de a lábam kissé megzúzódott, így azt javasolta, hogy pihentessem sokat. Ricsi is velem volt, mikor ezt közölte és félek, hogy ő egy cseppet túl reagálja.
Az egész nap ide-oda cipelkedett engem, ezzel elzárva előlem Arnold-ot.Láthatóan beszélni akart velem, de Ricsi ezt nem engedte. Mikor szóba hoztam, hogy beszélhetnék-e Arnold-al, ő csak azt felelte, hogy nem és, hogy vele leszek egész nap. Persze én bele mentem, miért is ne mentem volna. Jól éreztem magam Ricsivel.
Mikor a suliból vitt ki megböktem a vállát.- Mi az? - fordultam felém. - Fáj valamid? Esetleg vissza vigyelek a védőnőhöz? - aggodalmaskodott.
Ebben a pillanatban nem annak a Ricsinek látszott, akit én megismertem kilencedikben. Ez a Ricsi gondoskodó volt és velem foglalkozik, de akit megismertem az a haverjaival volt és szart a szabályokra.
- Ricsi, mostmár haza tudok menni egyedül is - mondtam neki kedvesen. - Menj a többiekkel egy kicsit szórakozni - néztem a szemébe.
- De... - kezdett volna bele.
- Nem, nincsen semmi de! - másztam ki a kezei közül nagy nehezen. - Menj nyugodtan, én megleszek és majd holnap beszélünk, rendben? - bólintottam felé.
- És mi van ha én nem velük akarok lenni, hanem veled? - kérdezett vissza. - Az én véleményem nem számít? - folytatta.
Az ajkaim rágva ráztam meg a fejem majd a vállaira tettem a kezem.
- Persze, hogy számít a te véleményed is, de nekik is számítasz te - bicentettem a többiek irányába. - Ők talán nem számítanak neked? - kérdeztem halkan.
- De, de én veled akartam lenni - nézett a szemembe.
Mielőtt még válaszolhattam volna egy cipő kopogást hallottam. Edina sétált el mellettünk majd lenézően végig futatta a tekintetét rajtam.
- Jaj Renáta te még nem léptél le? - kiáltott oda hozzám. - Hidd el Ricsi nem szeretne egy ilyen lányt! - folytatta.
- Ricsi jössz már?! - kiáltott oda hozzánk hirtelen Viki is. - Ne azzal a stréberrel foglalkozz! - tette hozzá.
- Látod Ricsi, ők azt akarják, hogy velük legyél - suttogtam halkan. - Legyél velük, velem ne foglalkozz - tettem hozzá majd lehajtott fejjel elléptem tőle.
A házunk felé vettem az irányt, de mielőtt még elvesztettem volna a látókörömből az iskolát, vissza tekintettem.
Ricsivel azonnal találkozott a tekintetünk. Csalódást és szomorúságot láttam a szemébe, de most nem tudtam ezzel foglalkozni.
Neki a barátai mellett van a helye, még akkor is, hogyha én nem tartozok hozzájuk.......
Remélem tetszik!
by: Janka
YOU ARE READING
𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔
Fanfiction𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗗𝗟𝗢𝗖𝗞𝗦 𝗚𝗨𝗬 /𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗢𝗡𝗘/ ❝ sokszor rossz emberbe szeretünk bele, s ezt későn vesszük észre. az, aki mindig is úgy gondolta, hogy tökéletesek vagyunk, talán az a személy, akiről nem is gondolnánk. talán egy legjobb barát, egy...