-1.könyv/25.fejezet;

2.9K 132 19
                                    

×Ricsi szemszöge;

Lefagyva néztem utána. Halvány mosoly kúszott az arcomra majd el is tűnt mikor meghallottam annak a hangját aki mostanában valahogy folyamatosan tönkre teszi a kedvem.

- Micsoda meglepetés Richárd - szólt gúnyosan.

Ökölbe szorított kézzel fordultam meg mire szembe találtam magam Neményivel. Már indultam volna el felé, mikor C lépett be a sarkon. Egyből észre vette, hogy valami baj van.
Közelebb jött majd ellépve Neményi mellett, mellém állt.

- Már megint mi folyik itt? - kérdezte morogva.

- Semmi, nem értem, hogy miért kell mindenbe beleütnöd az orrod - szólalt meg Neményi is. - Ez csak kettőnkre tartozik Richárd-dal - intett felém.

- Én azt nem értem, hogy te miért ütöd bele mindenbe az orrod - mondtam most én. - Mit ártottam neked? Nem csináltam semmit - szóltam egyre dühösebben.

- Hogy mit ártottál? - lepődött meg Neményi, igazából nem tudom, hogy miért lepődött meg. - Rossz útra téríted, hát nem érted? - nézett a szemembe. - Ti csak lehúznátok. Amúgy elsőnek Cortez majd már te is? - nézett ránk szánakozva - Reni egyikőtöket se választaná - rázta a fejét majd elment melletünk.

Dühösen néztem utána, de nem mozdultam el a helyemről. Cortez csak lazán állt mellettem majd rám nézett.

- Hidd el, Reni sosem választaná Neményit helyetted - meglepett ezzel a mondattal.

Azt hittem zavarni fogja, hogyha kiderül, hogy én is szeretem Rent. Biztatóan vállon veregetett majd megkérdezte, hogy megyek-e vele órára, de egyszerűen nem tudtam erre koncentrálni.
Az agyamba folyamatosan az játszódott le, hogy esetleg Ren tényleg szeret engem....

....
Remélem tetszik!

Ezt a kis részt azzal a céllal hoztam, hogy tudassam veletek, vissza tértem és újból lesznek részek.
Ezt a Ricsi szemszögét megint ilyen kiegészítő résznek szántam, szóval ezért ilyen rövid. Remélem a továbbiakban sokkal hosszabbak lesznek a részek!

by: Janka

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now