Ricsi farmer kabátját felvéve, halvány mosollyal az arcomon vettem észre, hogy sokkal nagyobb rám, mint hittem. Mikor Ricsi felé fordultam széttártam a karom és lassan körbe forogtam.
- Remekül áll - jegyezte meg majd felém nyújtotta a kezét.
Nem is tudom miért. Valahogy reflex szerűen csúsztattam a kezem a kezébe és indultam el. Az úton végig mosolyogtam. Nem érdekelt semmi, csak boldog voltam. És ezt Ricsinek köszönettem.
- Na mivan gerlepár! - kiáltott oda nekünk Zsolti, mikor az iskola közelébe értünk.
Egymás kezét már nem fogtuk, de szorosan egymás mellett lépkedtünk. Én automatikusan pirultam el, de Ricsi nem érezte magát zavarba. Csak halkan felnevetett majd vissza kiáltott Zsoltinak.
- Semmi, veled mi van?! Jól van már a csajod? - kérdezte mire Zsolti zavartan nézett rá.
- Miért? Ki a csajom? - kérdezte amikor oda értünk melléjük.
- Dave - felelte egyszerűen Ricsi, mire én és Cortez felnevettünk.
Most vettem észre, hogy Viki nem igazán tartózkodik itt. Értetlenül néztem körbe majd Cortez-re tekintettem.
- Hol van Viki? - kérdeztem halkan miközben Zsolti, Dave és Ricsi még továbbra is veszekedtek, bár előbbi inkább arról problémázott, hogy ki is lenne a férfi a kapcsolatukba.
Cortez rám tekintett majd a többiekre. Zavartan vakarta meg a tarkóját.
- Hát nincs itt - tárta szét a karját. - Igazából fogalmam sincs - rázta a fejét.
Már szólaltam volna meg, mikor Zsolti mérgesen kiáltott fel.
- Én lennék a férfi! - jelentette ki. - Dave, te mégis mit képzelsz? - akadt ki. - Én. Vagyok . A. Férfi! - tagolta. - Te a nő - tette hozzá mellékesen.
Ricsi röhögve csapta meg szerencsétlen Dave vállát.
- Hát haver - kezdett bele, de a nevetéstől alig tudott beszélni. - Csaj lettél - mondta ki az "igazságot", mire Zsolti elvigyorodott majd átkarolta szerencsétlent.
- Na gyere kedvesem, együnk együtt a büfébe valamit. Én állom - kezdte húzni maga után.
Dave próbált szabadulni a szorításából, de nem ment neki. Ricsi vissza sétált mellénk majd lepacsizott Cortez-el.
- Én bementem Virághoz - jelentettem ki hirtelen, majd magukra hagytam őket.
Nem különösebben akartam elmenni Ricsi mellől, csak beszélnem kellett Virággal arról, hogy mit is érzek. Szükségem volt a barátnőmre. Szükségem volt az ő véleményére...
...
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
(sajnálom, hogy rövid részt hoztam és, hogy ilyen sokára, de most megpróbálok majd belehúzni)by: Janka
YOU ARE READING
𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔
Fanfiction𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗗𝗟𝗢𝗖𝗞𝗦 𝗚𝗨𝗬 /𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗢𝗡𝗘/ ❝ sokszor rossz emberbe szeretünk bele, s ezt későn vesszük észre. az, aki mindig is úgy gondolta, hogy tökéletesek vagyunk, talán az a személy, akiről nem is gondolnánk. talán egy legjobb barát, egy...