- 1.könyv/15.fejezet;

3.2K 141 38
                                    

Az utcán sétálgattunk és nagyokat nevettünk. Ricsi végig nevetette velem az utat, ami egészen jól esett. A táskámat igazgattam a vállamon, miközben Ricsi újabb sztoriját hallgattam.

- És akkor Zsolti fellökte az egészet - mondta nevetve.

Már válaszoltam volna mikor a sulit pillantottam meg. Nagyot sóhajtva torpantam meg egy pillanatra, majd újra elindultam volna.

- Héj, Ren - kapta el a karom. - Ugye minden rendben? - kérdezte aggódva.

- Csak egy kicsit félek, hogy Viki megint beszól - motyogtam kelletlenül.

Ricsi halvány elmosolyodott majd a fejét rázta átkarolta a vállam majd a hajamba puszilt.

- Majd én megvédelek - mondta hősiesen kihúzva magát. - Ne félj, amíg a lovagod itt van - mondta régies hangon majd felhúzta az egyik szemöldökét. - A parasztok meghajolhatnak előttem - indult el hangosan kiáltva.

A nevetésem vissza tartva követtem és most először nem érdekelt, hogy a többiek furcsán tekintenek felénk. Megnyugtatott Ricsi jelenléte.

- Mi van veled haver? - kiáltott oda Ricsinek értetlenül Zsolti.

- Térdre előttem parasztok - mondta hirtelen mire a többiek lefagytak belőlem meg kitört a nevetés.

- Ricsi, szerintem hagyd abba, felesleges ennek itt tettedned magad - mutatott rám a száját húzva Viki.

Mielőtt még bárki bármit mondhatott volna Ricsi kikapta a mellette elhaladó első éves kezéből az esernyőt és az ég felé emelte.

- Halál a boszorlányra! - kiáltotta majd hirtelen megcsapta az esernyővel Vikit.

- Héj! Te barom! - kiáltotta a lány röhögve.

- Ez nem normális - hallottam Zsolti nevetését ami engem is nevetésre kényszerített.

- Jöjjön velem hercegnő, a gonosz troll ki van már iktatva - pukedlizett egyet előttem Ricsi.

- Hercegem, köszönöm - hajolt meg majd elindultam Ricsivel az oldalamon.

Még hallottam Zsolti nevetését majd Dave-t is. Viki csak morgott magában és annyit mondott, hogy ezt még megkeserülöm. Őszintén. Ricsi mellett még emiatt sem aggódtam.
Jól esett, hogy tényleg megvédett. Mintha egy bátyj vigyázzna a húgára.

De ha bátyjként tekintek rá, akkor miért akarom, hogy ő másképp tekincsen rám?



......
Remélem tetszik!
(bocsi, hogy rövid rezsit hoztam megint. Lehet, hogy ma még lesz, de nem biztos mivel Egerbe kell mennem a tesómmal össze szedni a maradék cuccát. Meg lehet nem lesz ihletem.
Azért remélem tetszik!)

by: Janka

𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔Where stories live. Discover now