×Ricsi szemszöge;
Ren után nézve arra lettem figyelmes, hogy Cortez a vállam kezdte ütögetni, hogy figyeljek rá. A fejemet megrázva fordultam felé, majd néztem a szemébe.
- Te teljesen beleestél - jelentette ki vigyorogva.
- Hát - húztam a számat. - Úgy látszik - helyeseltem.
C nevetve ment el mellettem majd indult be az iskolába, mire utána mentem. A táskám húzogattam mikor hirtelen megtorpant C és vissza fordult felém.
- Várjunk csak - kezdett bele. - A te kabátod volt rajta? - kérdezte, mire lefagytam.
- Nem - vágtam rá. - Talán - folytattam tovább amikor C felvont szemöldökkel nézett rám. - Jól van, igen - tártam szét a karom.
Cortez a szájába harapott és próbálta vissza tartani a nevetését, mire unottan rá tekintettem.
- Ne tartsd vissza, mert a végén megfuladsz - forgattam a szemem, mire felröhögött.
- Te tényleg teljesen belezúghattál - jelentette ki.
- Ezt csak abból szűrted le, hogy oda adtam neki a kabátom? - kérdeztem vissza zavartan.
- Nem haver, nem - veregette meg a vállam. - Abból szűrtem le, ahogyan reagáltál - suttogta. - Csak megjegyzem, a fejed olyan vörös, mintha egy versenyre készülnél egy paradicsommal - tette hozzá, majd ellépett mellettem.
Kissé lefagyva néztem utána, majd már indultam volna el, mikor lépteket hallottam meg magam mögött. Amint megfordultam Neményivel találtam szembe magam.
- Neményi - motyogtam bosszúsan.
Ő csak elvigyorodott majd elakart lépni mellettem, de nem engedtem neki. Azok után, amit Ren-el tett, nem engedhettem.
- Richárd, esetleg valami gondja van velem, vagy csak késztetést érzett arra, hogy megállítson valakit? - tekintett vissza rám, felvont szemöldökkel.
- Bajom van veled, igen - jelentettem ki egyértelműen. - Amit Ren-el teszel az nem helyén való. Hogy tehetted ezt vele? Tönkre teszed őt, miért? Hogyha a barátja vagy és ráadásul szerelmes is belé, akkor mi a francért kellett azt mondani, hogy egy ribanc!? - keltem ki magamból. - Az egy dolog, hogy te egy faszkalap vagy, de tudhatnád, hogy Ren nem ezt érdemli - ráztam meg a fejem és halkultam el.
- De, de igen - borult el a képe. - Mert amit mondtam az igaz is, csak egy hasznavehetetlen kurva - jelentette ki az arcomba, mire megfeszült az egész testem.
Szinte éreztem a vágyat, hogy beverjek neki egyet....és meg is tettem...
...
Remélem tetszik!
Folytatás következik!
by: Janka
YOU ARE READING
𝘈 𝘋𝘙𝘌𝘈𝘋𝘓𝘖𝘊𝘒𝘚 𝘎𝘜𝘠 || ✔
Fanfiction𝗔 𝗗𝗥𝗘𝗔𝗗𝗟𝗢𝗖𝗞𝗦 𝗚𝗨𝗬 /𝗕𝗢𝗢𝗞 𝗢𝗡𝗘/ ❝ sokszor rossz emberbe szeretünk bele, s ezt későn vesszük észre. az, aki mindig is úgy gondolta, hogy tökéletesek vagyunk, talán az a személy, akiről nem is gondolnánk. talán egy legjobb barát, egy...