Nästa morgonen vaknade jag utan Skai vid min sida. Jag kollade min mobil för att se hur mycket klockan var men den var såklart död. Skai kom in springandes.
-Skai vad gör du? Sa jag och flinade.
-Var är mitt armband? Sa hon och kollade sig runt i panik.
-Skai vafan det är ju bara morgon, måste du leta efter det nu? Sa jag och log mot den förvirrade Skai.
-Ja! Sa hon och kollade igenom sina fickor. Jag slängde ner huvudet i min kudde innan jag reste mig och kramade om henne bakifrån.
-Men Justin, jag måste hitta det innan ikväll. Sa hon och pussade mig mjukt på kinden.
Jag tog ett litet hårdare grepp om henne och slängde oss i sängen. Hon skrek och jag la henne på rygg medan jag hängde över henne ock log nöjt. Hon försökte ta sig ur mitt grepp men lyckades inget vidare och gav tillslut upp. Våra ansikten var bara några centimeter ifrån varandra, och jag tog försiktigt bort lite hår som ramlat för hennes ansikte. Jag smekte mjukt kinden och kollade djupt in i hennes ögon. Våra läppar snuddade vid varandra innan jag kysste henne passionerat. Men gick snabbt över till grovt strul. Jag höll om hennes ansikte med ena handen och min andra hand var på hennes höft, hon drog sin hand genom mitt hår och tryckte sig ännu närmare mig om det ens gick, men det fick mig att stöna svagt.
Vi låg och strulade ett tag tills Skais telefon plinga till. Vi avslutade och hon for snabbt upp till telefon och blev genast lite stressad.
-Justin jag måste gå, jag ringer dig.
-Va men neje. Sa jag och fakelipade mot henne.
Hon kysste mig på munnen och tog upp sin klänning, gick ut ur rummet och jag reste mig upp och följde efter. Hon stod i hallen och tog på sig sina skor.
-Oj det är din tröja. Sa hon och kollade ner på sig själv.
-Äh det gör inget. Sa jag och log mot henne, hon gick fram och kysste mig snabbt innan hon gick och stängde dörren efter sig.
Åh vad jag älskar hennes kyssar, men vart ska hon nu då? Jag suckade tungt och bestämde mig för att dra ner till gymmet.
YOU ARE READING
Jag kommer tillbaka
Teen FictionJustin och Skai har varit bästa vänner sedan dagis då lite senare Justins pappa åkte in i fängelse och Justins mamma slutade vara hemma lika mycket och Justin fick ta hand om sin lillasyster Elli. Men det förändrades sommaren Justin fyllde 18 och Sk...