Justins perspektiv.
-Omg kom, sa Skai glatt och drog in mig i en klädaffär. Rummet var fullt med tjejkläder och med massor rea-skyltar. Skai provade kläder i säkert 20minuter och när hon skulle betala så satte jag i mitt kort innan hon hann.
-Justin vad gör du? Sa hon och kollade på mig medan jag betalade.
-Du är min lilla prinsessa och jag betalar för dig.
-Aww, men jag kan faktist betala för mig själv. Sa hon envist.
Jag suckade och log mot henne och gav henne sina påsar. Hon tog min hand och vi gick vidare. Efter kanske två timmar så satte vi oss vid ett café och delade på en cupcake. Skai matade mig men det gick inte så bra eftersom hon började skratta av att jag fick glasyr på näsan. Och jag skrattade själv och torkade av mig det med en servett.
-Vad vill du göra nu då? Frågade jag och hon fick en söt funderande min.
-Jag är rätt så trött, sa hon och log.
-Vill du åka hem? Sa jag och log som ett peddo mot henne. Hon himlade med ögonen.
Jag tog hennes hand och påsarna åt henne.När vi kom hem till mig så öppnade jag dörren för henne och fick en puss på kinden.
-Min lilla gentleman, sa hon och log.
-Jag är större än dig, sa jag och sparkade av mig skorna. Hon suckade lätt och jag sprang mot henne och lyfte upp henne på min axel.
-Nej Justin släpp mig! Skrek hon och skrattade.
-Inte förens du säger att jag inte är liten. Sa jag och sprang runt och kittlade henne.
Hon skrattade och bankade på mig.
-Slä..pp, neeer, mig! Sa hon mellan skrattandet.
Jag släppte tillslut ner henne i soffan och hängde över henne. Hon slutade tillslut skratta och försökte/ låtsades vara arg på mig.
-Det var inte kul, sa hon med bebisröst, och mötte min blick.
Våra ansikten var bara några centimeter ifrån varandra och våra läppar snuddades. Hon satte långsamt sin hand på min kind och en varm stöt for igenom mig. Vi kysstes och började tillslut grovstrula.
YOU ARE READING
Jag kommer tillbaka
Teen FictionJustin och Skai har varit bästa vänner sedan dagis då lite senare Justins pappa åkte in i fängelse och Justins mamma slutade vara hemma lika mycket och Justin fick ta hand om sin lillasyster Elli. Men det förändrades sommaren Justin fyllde 18 och Sk...