Kapitel 37

84 2 0
                                    

Jag släppte tillslut ner henne i soffan och hängde över henne. Hon slutade tillslut skratta och försökte/ låtsades vara arg på mig.
-Det var inte kul, sa hon med bebisröst, och mötte min blick.
Våra ansikten var bara några centimeter ifrån varandra och våra läppar snuddades. Hon satte långsamt sin hand på min kind och en varm stöt for igenom mig. Vi kysstes och började tillslut grovstrula.

Efter ett tag plingade min mobil till och jag gick av henne. Det var ett meddelande från en kompis. Men jag struntade i det.
-Vem var det? Frågade Skai.
-En kompis bara, sa jag och kramade om hennes hand och kysste den. Hon blev lite röd om kinderna och jag log mot henne.
-Vill du spela Fifa? Frågade jag glatt.
Hon kollade skeptiskt på mig.
-Kan visa dig, sa jag och blinkade med ena ögat mot henne, och hon började skratta.
-Okej då, svarade hon glatt.
Jag satte igång spelet och satte mig ner bredvid Skai. Den trycker du på för att skjuta och den använder du för att springa. Sa jag och visade allt. Matchen började och Skai var väldigt väldigt bra.

När matchen var slut så vann Skai med 5-3.
-Okej Skai du har spelat det här innan ellerhur? sa jag och flinade.
-Ja men det var bara så gulligt av dig att försöka lära mig. Danne är min bror du vet" sa jag och han puttade till mig löst. Jag puttade tillbaka löst och han puttade mig igen och jag ramlade ner för soffan.
-Oj sorry, sa han och hjälpte mig upp.
-Tur för dig att jag gillar dig. Sa jag och drog igenom håret med handen.
-Du älskar mig, sa han och kramade om mig som ett litet barn och jag skrattade åt hans söta bebisröst.

Jag kommer tillbakaWhere stories live. Discover now