11.Proszę, to tylko jeden wieczór

901 52 28
                                    

WESOŁYCH ŚWIĄT MOI KOCHANI! <3


Do Lottie: Przepraszam, nie chciałem, żeby tak wyszło

Do Lottie: Proszę, odezwij się

Do Lottie: Chciałem cię chronić

Do Lottie: Co miało znaczyć 'miło było cię poznać'?

Do Lottie: Proszę. Odpisz coś

Do Lottie: Zależy mi na tobie *wiadomość została zapisana w kopiach roboczych*

  Wzdycham zirytowany, przeciągając palcami po moich włosach. Spoglądam w ekran telefonu kilkanaście razy dziennie, czasem w nocy, ale nie mam od niej odpowiedzi. Oczy mnie bolą, a Andrew nie daje mi spokoju po tej całej akcji pomimo, że minął już tydzień. Pierdolony tydzień. Pierdolone siedem dni. Mam na głowie nagrywanie nowych utworów na krążek, jednak nie daję rady śpiewać o miłości. Potrafię myśleć jedynie o niej. Jest moją przyjaciółką, której mi aktualnie brakuje. Wtedy chciałem chronić ją i jej prywatność. Gdyby ludzie się dowiedzieli o niej to szybko połączyliby fakty i walka o to wszystko byłaby przegrana. Jedn ak dlaczego ona nie może tego zrozumieć.

- Co się dzieje, Shawn? - Obok mnie miejsce zajmuje Aaliyah. - Chodzi o tą sprawę z policją?

- Po części, ale jednak nie. Po prostu przejmuję się co z Charlotte. - Wzdycham, przecierając twarz. - Powiedz, że sytuacja nie jest najgorsza. Proszę, zrób coś. Ja nie mogę znieść już tej ciszy z jej strony. Miałem jej pomagać z przeprowadzką do Toronto, a tak to siedzę w studiu i nie mogę nic napisać, ani zaśpiewać jak kiedyś.

- Ta dziewczyna zawróciła ci w głowie. - Jej głos jest pewny siebie przez co spoglądam na jej twarz. Lekko się uśmiecha, jednak wyraz pozostaje poważny. - Masz numer domowy do jej domu rodzinnego? - Potakuję, podając jej moja komórkę. W tym czasie chwytam za gitarę i idę do dźwiękoszczelnego pomieszczenia.

One touch and I was a believer / Jeden dotyk i stałem się wierny
Every thing it gets a little sweeter / Każda myśl staje się coraz słodsza

It's getting better / To staje się lepsze
Keeps getting better all the time, girl / Staje się lepsze za każdym kolejnym razem

They don't know about the things we do / Nie wiedzą o rzeczach, które robimy 

They don't know about the up all night's / Nie wiedzą o czuwaniu całymi nocami

But I bet you if they only knew / Ale gdyby wiedzieli
They will just be jealous of us / Byliby zwyczajnie zazdrośni *

- Co to Shawn? - Richard zwraca mi uwagę, gdy przestaję szarpać struny gitary.

- Nie wiem, kiedyś usłyszałem tę piosenkę i coś tam pamiętam z niej. - Wzruszam niewinnie ramionami.

- Możemy teraz zacząć nagrywać Roses? - Niepewnie przytakuję, a po chwili do moich uszu wpada znana mi melodia. Jednak zostaje ona szybko przerwana, bo Aaliyah wparowuje do pomieszczenia z moja komórką w dłoni. Zdejmuję słuchawki i spoglądam na nią. Ma szeroki uśmiech na twarzy.

- Co się stało? - pytam, przewracając oczami w geście irytacji.

- Jedź na Parkwoods Village Dr szesnaście przez siedem i porozmawiaj z nią. Taka moja dobra rada. Przyda ci się to, bynajmniej tak sądzę po twoim stanie. I jedź się przebrać najpierw, bo śmierdzisz serem, a ja wracam do domu. Przyjedziesz potem po Arię?

My Daddy ShawnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz