22. Niall Horan

864 43 32
                                    

Dajcie znać, czy podoba Wam się to opowiadanie i czy dalej je warto pisać? Mi osobiście wspaniale się je pisze. Cały czas mam mnóstwo weny <3

Shawn Mendes jest już uważany za zajętego!

Ostatnio jeden z naszych informatorów zauważył gwiazdora i jego towarzyszkę na plaży w słonecznym Miami. Wygląda na to, że Shawn Mendes się zakochał! Otóż nasz informator potwierdza, że nie szczędzili sobie uczuć. Na dowód załączone są zdjęcia, gdzie para poświęca się pocałunkom. Czyż to nie jest urocze?! Dajcie nam znać co myślicie!

Czyżby Shawn Mendes został usidlony?

Mowa tutaj o młodej brunetce, która ostatnio spędzała z piosenkarzem popołudnie na plaży w Miami. Wygląda na to, że uczył ją surfingu. Czy wy byście chcieli, żeby Shawn Mendes uczył was właśnie tej aktywności, a może jednak gry na gitarze?

Shawn Mendes z tajemniczą dziewczyną w Miami!

Ostatni artykuł na temat Shawna pisaliśmy tuż po jego występie w Nowym Jorku, specjalnie dla MTV. Wtedy na scenie pojawiła się dziewczyna, której twarzy nie było widać. Wypadła fenomenalnie ze swoim głosem, a dowodem są na to pozytywne wpisy na Twitterze, czy Instagramie. Możliwe, że nagrywają coś razem w Miami. Ostatnio paparazzi widzieli ich na słonecznej plaży w owym mieście, gdzie para spędziła większość czasu w wodzie. Nie szczędzili sobie uczuć i na ten dowód załączamy wam zdjęcia pod postem ;). Czy to możliwe, że to ta sama dziewczyna? Kim ona jest?

  Odkładam laptop na stolik, który stoi obok sofy. Praktycznie każdy artykuł jest taki sam. O naszych czułościach i o tym, że Shawn ma nową dziewczynę. Cóż ostatni przeczytany przeze mnie troszkę się różni. Ludzie się zastanawiają kim jestem. Wcale się im nie dziwię, jednak w jakimś stopniu chciałabym zachować prywatność. Nigdy nie myślałam o tym, żeby zostać osobą publiczną. Widzę jak czasem Shawna to męczy. Zakazał mi czytać to wszystko, żebym się nie przejmowała, ale po prostu moja ciekawość zwycięża. W końcu kto nie chciałby przeczytać o sobie jakiegoś artykułu? No może osoba publiczna, ale ich nie biorę pod uwagę.

- Hej, gotowa? - Shawn podchodzi i składa przelotny pocałunek na moich ustach.

- Tak, ale nadal nie jestem przekonana. - Zagryzam bezwiednie dolną wargę. On natomiast opiera się rękami na podłokietniku i patrzy mi prosto w oczy.

- To jest dobry pomysł. Poznasz moich znajomych, spędzimy trochę czasu razem, pobawimy się. Niall ma studio nagraniowe w domu i zawsze możemy skorzystać i nagrać naszą piosenkę. I już się nie mogę tego doczekać. No chodź, zbieramy się. - Chwyta Macbooka i kieruję się do przedpokoju, gdzie czeka jego rodzina. Oni także dziś opuszczają dom w Miami, jednak mają nocny lot, a nie tak w naszym przypadku popołudniowy.

  Wstaję lekko ociężale z powodu bólu podbrzusza. Niestety przedwczoraj zaczął mi się okres i jak zawsze wyskoczyło mi kilka pryszczy. Czuję się okropnie, a to, że mam jeszcze jechać na lotnisko i przejść odprawę, a potem lecieć kilka godzin, pogarsza moje samopoczucie. Czasem się zastanawiam jak Shawn wytrzymuje w trasie te kilka miesięcy. Ciągłe życie w ruchu nie jest dobre.

  Jednak jak mogłabym się nie ucieszyć z wyjazdu do Los Angeles? No powiedzcie mi, bo ja nie wiem. Dokładnie wczoraj po kolacji poszłam jak zwykle nad basen. Jednak były tam balony i informacja typu 'przebij mnie'. Śmiałam się na to, ale zrobiłam tak jak poleciła mi karteczka. Dostałam wskazówkę, a potem kolejne cztery. W końcu Shawn zabrał mnie na molo i wręczył moją nagrodę jaką były bilety lotnicze do tego cudownego miasta. Piszczałam i skakałam ze szczęścia. Mężczyzna przekonał mnie do tego, żeby coś w końcu zrobić dla siebie, a nie dla innych i takim oto sposobem zgodziłam się. Shawn jest uroczy i naprawdę nie miałam pojęcia, że tak romantyczny.

My Daddy ShawnOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz