11: Canlı Yayın (Bölüm 2)

831 99 440
                                    

Canlı yayına çıkmadan önce kalbim ağzımda atıyordu ve yayında aptalca bir şey yapacağım düşüncesi aklımı kurcalıyordu. Şimdi ise sorunsuz bir şekilde yayından çıkmanın verdiği rahatlama hissiyle iç geçirdim. Slytherin soyunma odasının yolunda bizi yüzünde kocaman bir gülümsemeyle karşılayan Joe Collins "Harikaydı!" dedi "Çok iyi iş çıkardınız, çocuklar! Evan, senin çılgın tavrın seviliyor; Alice, bir topluluğun parçası olmadığın için ilgi çekiyorsun. Ayrıca herkes sert bakışlarının hayranı oldu; Valerie, seni şimdilik zayıf görüyorlar ama nasıl bir aşık olacağın merak konusu; Regulus, hem gizemli sevgilinle hem de ağabeyinle mücadele verecek olman sebebiyle dikkatler üzerinde; Katie, insanlar sana tam anlamıyla aşık. Daha şimdiden adına çıkan ürünler yok satıyor, hayran çizimlerin yapılıyor. Diğer röportajlar yapılmadı ama kolaylıkla söyleyebilirim ki Açlık Oyunları'nın favorisi Katie Burns. Son olarak Ace, seni komik buluyorlar ama kötü anlamda değil, eğlenceli anlamında komik."

Kaşlarını kızgınlıkla çatan Valerie "Aptal Mugglelar!" diye söylendi yüksek sesle. Valerie'ye güçsüz demek doğru olmazdı. İyi bir okçuydu, kılıçta gücünü fazla göstermemişti ama kılıç müsabakasında Melissa Brown ve Valerie Collby'yi yenmişti. Elendiği kişi ise ikinci kılıç ustası Percy Wallace olmuştu. Tüm bunları geçtim, Mugglelar bizim eğitimde neler yaptığımızı bilmiyordu sonuçta, Valerie'ye bu sabah verilen puan on idi. Katie usulca "Neden böyle olduğunu anlıyorum." dedi ve Evan'a baktı "Seni suçlamak istemiyorum ve isteyerek yapmadığını da biliyorum ama Valerie'nin sorusunu cevaplayarak onu korunmaya muhtaç, kendi başına bir şey yapamazmış gibi gösterdin." Doğru söylüyor olabilirdi.

"Mugglelar benim hakkımda istediklerini düşünebilirler." diye çıkıştı Valerie sinirle "Arenada beni gördüklerinde, tüm bu söylediklerine pişman olacaklar." Yanımızdan geçen Hufflepuff haraçlarından Valerie Collby, alaycı bir tavırla "İyi şanslar, Hyena!" deyince Valerie Hyena ona dönerek "Arenada karşıma çıkmazsan senin için iyi olur, Collby!" diyerek gözdağı verdi. İki kız birbirlerine bir süre baktılar. Ben gerginlikle acaba saç başa kavga ederler mi diye düşünürken, bu iki dengesiz birbirine sıkı sıkı sarıldı. Doğru ya! Valerie ve Valerie okulda iyi anlaşan iki kızdı. Valerie Collby ise Slytherin'i ölümüne savunmasıyla ün salmıştı.

"Şimdi sıra bizde." diyen Anitta Freesia, stresle iç geçirdi "Sahne için bir öneriniz var mı?" Evan sanki, biri bu soruyu sorsa da içimdekileri döksem, diye beklemişti. Bir anda çocuğun sorusunu yanıtlayıverdi "Hakkımızda bizim düşündüğümüzden daha fazlası biliniyor. O nedenle sahnede bilmediklerini düşündüğünüz bir konu hakkında soru sorarlarsa şoka girmeyin. Benim tahminime göre, eğitimler sırasında sadece yeteneklerimizi gözlemlemediler, diğer haraçlarla olan ilişkilerimize de baktılar. Muggle öğretmenlerden de bir şeyler öğrenmiş olabilirler tabii."

"Bu felaket!" diye yorum yaptı Katherine Miller "Özel hayatımıza bu kadar hakim olmaları ve bize bu konuyla ilgili daha fazla soru sormaları cidden rahatsız edici. Kötü şeyler söylemek istemiyorum ama bazen bu insanlar sahiden hadlerini aşıyorlar." Bu, bugüne kadar duyduğum, Mugglelar hakkında en masum eleştiri olabilirdi. Joe Collins zebani gibi tepemize dikildi "Hufflepuff, davetiye mi bekliyorsunuz? Slytherin, siz de odanıza gidin hemen! ortalıkta boş gezen haraç görmek istemiyorum. Hadi!" Evan, Katie'yi Valerie'nin yanına göndererek beni yanına çekti "Bir planım var: Katherine Miller ile konuşup, arenada yanımıza çekeceğim." 

"Sanırım bu duymuş olduğum en aptalca plan. Miller'a sıra gelene kadar anlaşabileceğimiz bir sürü haraç var: Valerie Collby, Florian Chris Silver, Laura Lyra Wilson hatta Alice Wilson ve Sirius bile bir seçenek." bu sırada kendi odamızın kapısına gelmiştik. Diğerleri içeri geçerken, Evan beni kenara çekti "Yanımıza daha güçsüz birini seçip, kendimizi özellikle de sebep olduğum sorundan sonra Valerie'yi yüceltmeliyiz. Arenanın başı için planım şu şekilde: Cornucopia tüm haraçlardan eşit uzaklıkta olacak. Bu nedenle kimsenin önden malzeme alıp kaçma fırsatı olmayacak. Kan banyosu başladığında, Valerie gücünü gösterebilsin diye onu öne çekmeyi düşünüyorum. Bu sırada sen ve, Ace Cornucopia'dan alabildiklerinizi alacaksınız. Ben, Valerie ve Katie de sizi koruyacağız. Tabii piyon Miller hepimizin önünde olacak ve bize fırsat gelene kadar birkaç haracı oyalayacak." Saçmalık!

Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin