-Dominic-
Muggle teknolojisi fazlasıyla kafa karıştırıcıydı. Bizi kutu büyüklüğündeki cihazlarla tüm dünyaya sunabiliyorlardı, hepimizin içine sığabileceği büyüklükte uçan bir araç icat etmişlerdi ve her nerede olursak olalım bizi takip edebileceklerini söyledikleri bir cihazı derimizin altına yerleştirmişlerdi. Ben batma hissiyle yanan kolumu sıvazlarken, Haraç Merkezi'nin girişinde bizi karşılayan bir kadın "Haraç Merkezi'ne hepiniz hoş geldiniz!" diyerek dikkatimizi çekti "Normalde takip cihazlarınız arenaya giderken, helikopterde takılacaktı ancak sizin her daim bu çatı altında olduğunuzdan emin olmak istiyoruz." Kısacası, kaçarsanız yakalarız diyordu "Bu merkez önümüzdeki on gün boyunca sizin eviniz olacak. Bu dönem boyunca öfkeli olmanızı anlarız ancak unutmayın ki bunu gözümüze soktuğunuz sürece bundan siz zararlı çıkarsınız." Rabastan sadece benim duyabileceğim bir tonda "O halde biz de götünüze sokarız." diye fısıldadı ve kıs kıs gülmeye başladık.
Gözlerini sinirle patlatarak bize bakan kadın iç geçirerek devam etti: "Açlık Oyunları, sadece siz büyücüleri kontrol altında tutmakla kalmıyor, aynı zamanda dünya çapında izlenen ve merakla takip edilen bir televizyon şovu haline geldi. Bunun için kendinizi sevdirmeye bakın derim! Vakit epey geç olduğu için sanıyorum ki hepiniz çok yorgun olmalısınız. Eğitiminiz yarın kahvaltının bitmesiyle yani dokuz buçukta başlayacak ve aynı şekilde yarın akıl hocalarınızla tanışacaksınız." Eğer Katie ve Regulus kaybolmasalardı, bizim akıl hocamız onlar olacaktı "Her haracın ait olduğu binadan seçildiği sıraya göre binasının baş harf ve bir de sayısı yani haraç kodu olacak. Kızlar bir, iki, üç, dört sayılarını alırken, erkekler beş, altı, yedi ve sekiz olacak. Örneğin, Gryffindor'a ikinci seçilen kızın haraç kodu G2 olacak." Bu bağlamda benim haraç kodum S6 olmalıydı, Rabastan'ınki S7 ve Swan'ınki de S3. Ben bunu düşünürken, kadın konuşmaya devam etti:
"Tüm binalar eğitime beraber katılacak. Acil durumlar dışında eğitime katılmanız önem arz etmektedir. Unutmayın, bu eğitimler sizi arenaya hazırlayacak. Birinci kat, bir olduğuna bakmayın çok yüksektir, Slytherin, ikinci kat Hufflepuff, üçüncü kat Ravenclaw ve dördüncü kat Gryffindor öğrencilerine tahsis edilmiştir. Her katta bir ortak salon, kızlar-erkekler olmak üzere iki yatakhane ve yine kızlar-erkekler olmak üzere iki banyo bulunmaktadır. Haraç merkezinden dışarı çıkmanız kesinlikle yasaktır! Denemeniz halinde takip cihazlarınız bize alarm verecektir ve Haraç Merkezi'nin etrafı güç alanıyla çevrili olduğundan kaçmanız veya kaçırılmanız mümkün değil. Birbirinizin katlarında dolanmanız ve eğitim saatleri dışında haraç merkezinde dolaşmanız da yasaktır. Her bina katında barış muhafızları nöbet tutacaktır. Bir ihtiyacınız ya da bir sorununuz olması durumda onlarla iletişime geçebilirsiniz. Sorusu olan yoksa, artık Ortak Salonlarınıza dağılabilirsiniz."
Havada duran kağıtları anımsatan merdivenlerden çıkarak lobiye ulaştık ve oradan da asansöre bindik. Asansörün kapısının karşısında kalan kısım camdı ve yükselirken tüm Haraç Merkezi ayaklarımızın altında görünüyordu. Camelia Nicholson "Burası iğrenç!" diyerek şikayet etti "Işıklar o kadar parlak ki gözlerim kör olsaydı da görmeseydim keşke!" Isaac Lignum yapıcı bir tavırla "Aldırma!" dedi "Sonuçta sadece on gün burada kalacağız." Nicholson omuz silkerek "Kör olmazsak iyi! dedi ve asansörden indik. Ortak Salon kapısı direkt karşımıza çıktı ve yaklaşmamızla kendi kendine açıldı. Sihir gibiydi. Nicholson gözlerini elleriyle kapatarak "Daha fazla kör olma isteği!" diye bağırdı "Buraya kusmadan biri beni yatakhaneme götürsün!"
Aslında Ortak Salonumuz o kadar da kötü değildi hatta farklı tarzın hoşuma gittiğini söyleyebilirdim. Keskin hatlar, bolca cam... fütüristik görünüyordu. Sağ taraftaki çift kanatlı kapıda S5, S6, S7 ve S8 yazıyordu. Erkekler yatakhanesi orası olmalıydı. Herkes hemen yatakhanelere çekildi. Hogwarts'ta hastane yataklarını anımsatan yatakların ardından geniş yataklar çok cezbedici görünüyordu. Hemen cam kenarındakini kaptım, Rabastan yanımdaki yatağı aldı, yanında Cassius Fleamont Everleigh vardı ve Isaac Lignum duvar kenarını almıştı. Yatakların karşısında kalan duvardaki saat bire yaklaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık Oyunları
FanfictionWATTYS 2021 YARI FİNALİSTİ Mıntıka Serisi'nin ilk kitabıdır. Devam kitabı: Üçüncü Mıntıka Mugglelar bir kez daha büyücü dünyasına ne kadar gaddar olduklarını gösterir. Bakanlık, Hogsmeade Köyü ve hatta Hogwarts. Büyücülere ait her yer işgal edilmi...