-Regulus-
Haraç Merkezi'nin güvenlik önlemlerini incelemek üzere keşif gezisine çıktığımızda, çok kısa bir süre içerisinde, içeriye girmenin mümkün olmadığını kabul ettik. Güç alanının yüzeyi yaptığımız büyüleri sanki üzerinde yansıtma büyüsü varmış gibi bize geri gönderiyordu. İçeri girmemiz mümkün olmadığından, Mugglelar'ın açık verdiği bir anı beklemek zorundaydık. Bunun için onları umutlandırmaya karar verdik ve basit bir senaryoyla beni ölmüşüm gibi gösterdik. Ben ölürsem belki eğlence düşkünü Mugglelar aldıkları önlemleri gevşetirlerdi ve bize haraçları kurtarabileceğimiz bir boşluk verirlerdi.
Ne yazık ki beklediğimiz gibi olmadı ve Mugglelar gardını bir an olsun bile indirmediler. Bizi o kadar ciddiye alıyorlardı ki haraç röportajları bile Haraç Merkezi'nde yapılacaktı. Haraçların Haraç Merkezi'ndeki yedinci gününde bunu öğrendiğimizde Katie güldü ama aynı zamanda sinirlendi de "Korkak tavuklar!" Televizyona bakarken ona arkasından sarılıp, ensesini öptüm; Katie gıdıklandı. "Bu sene Açlık Oyunları'nı şova dönüştüremiyorlar desene!" Kız sitem edercesine başını iki yana salladı "Pislik insanlar!.. Bu arada, Bay Crouch nasıl oldu?"
Bay Crouch Çok Özlü İksir içip, benim gibi görünerek Haraç Merkezi'ne saldırmıştı. İlk gün vücudunda yanık izleri vardı ama artık iksirler sayesinde tamamen iyileşmişti. "Çok iyi görünüyor." diye yanıtladım ve onu öptüm. Zaten günler önce yatağından çıkmıştı adam. Katie ayağa kalktı "Mugglelar'ın bizim için hiç boşluk yaratmadığına inanamıyorum!" Ellerini tutarak gözlerinin içine baktım "Önce onları sonra Hogwarts'takileri kurtaracağız! Moody, Haraçlar arenaya nakledilirken tekrar saldıracağımızı söyledi. O güne kadar sabredelim bakalım!"
Röportaj günü geldiğinde tıpkı geçen sene olduğu gibi, önce haraçların on beş puan üzerinden kaç puan aldıklarını öğrendik:
"Slytherin'den başlıyoruz. Pollux Lyre Cordova: 10 puan, Camelia Nicholson: 7 puan, Swan Rosier: 6 puan, Victoria Shafiq: 8 puan, Isaac Lignum: 6 puan, Dominic Avery: 11 puan, Rabastan Lestrange: 8 puan, Cassius Fleamont Everleigh: 7 puan; Hufflepuff'tan Winter Regina Lestrange: 11 puan, Ross Mabel: 6 puan, Serafina Merrow: 6 puan, Amanda Violet Kelly: 4 puan, Ulrich Stern: 12 puan, Lupus Sanguis: 9 puan, Rigel Merciel: 10 puan, Isaac Vermillion: 9 puan; Ravenclaw'dan Alvina Diana Wolfsburg: 9 puan, Gemma D'or Estee-Bretchley: 11 puan, Victorie Madeliene Charlotte Valois: 7 puan, Belle Robin: 7 puan, Aaron Acrux Davies: 14 puan, Angel Styks: 10 puan, Castiel Edwards: 6 puan, Ethan Caleb Jones: 7 puan; Son olarak Gryffindor'dan Alhena Harvey Laurence: 7 puan, Penelope Willow: 5 puan, Amy Marshall: 10 puan, Adelaide Belfrey: 6 puan, Evangeline Genevieve Prior: 7 puan, Noah Lightwood: 9 puan, Alexie Frey: 9 puan, Dylan Noah: 11 puan ve Albert Anthony Stark: 7 puan."Puanların açıklanmasıyla kritik başladı; geçen sene aptal akıl hocamız yüzünden kendi kritiğimi izleyememiştim. Howard Lee, Gerard Brooks'a bakarak "Puanlar bu şekilde, Gerard." dedi "Neler söyleyeceksin?" Brooks çenesini sıvazlayarak "Vay canına!" dedi "Puanlar çok güzel görünüyor. Hesaplarıma göre Slytherin toplamda 63, Hufflepuff toplamda 67, Ravenclaw toplamda 71 ve Gryffindor'da Prior olmadan toplamda 64 puanda. Geçen sene şampiyonlar ligi olan ve iki kazanan çıkaran Slytherin'in son sıraya düşmesi oldukça şaşırtıcı. Avery'nin puanı bile arkadaşlarını taşımaya yetmedi! Bahtsızlık!"
Başta Slytherin'in bu kadar kötü olmasına üzülmüştüm ama Brooks böyle söyleyince, Slytherin'den kasıtlı olarak puan kırdıklarını düşünmeye başladım. Brooks devam etti: "Öte yandan geçen yılın ilgi çekici haraçlarının çıktığı Ravenclaw yine gümbür gümbür geliyor gibi görünüyor. Hem toplamda en yüksek puanı aldılar hem de puan şampiyonu Aaron Arcrux Davies orada. On dört puan... Geçen yılın puan şampiyonundan bile yüksek. Kim bilir, belki Davies kazanır." Howard Lee bu sanki çok komik bir şeymiş gibi eğlenerek "Davies ve Ulrich Stern arasında bir final çarpışması çok iyi olur." dedi ve sinirden televizyonu kapattık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık Oyunları
FanficWATTYS 2021 YARI FİNALİSTİ Mıntıka Serisi'nin ilk kitabıdır. Devam kitabı: Üçüncü Mıntıka Mugglelar bir kez daha büyücü dünyasına ne kadar gaddar olduklarını gösterir. Bakanlık, Hogsmeade Köyü ve hatta Hogwarts. Büyücülere ait her yer işgal edilmi...