TEŞEKKÜRLER!

593 58 118
                                    

Bu çalışmaya başladığımda sanırım 2020, karantinanın ilk günleriydi veya karantinanın başlamasına az bir zaman kalmıştı. Uzun zamandır Harry Potter ve Açlık Oyunları cross-over hikayesi yazmayı düşünüyordum ve aslında daha önceden başlamıştım.

2015 senesiydi ve üniversite sınavına hazırlanırken İngilizce, Altın üçlü döneminde Voldemort tarafından yapılan bir Açlık Oyunları hikayesi yazıyordum ancak ne yaparsam yapayım eksik hissediyordum ve çalışmayı sildim.

Wattpad'den sildim silmesine ancak farkında olmadan bu fikri aklımın bir köşesine atmıştım. 5 yıl sonra aklıma Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek'in taslağı geldi ve çekinerek biraz da isteksizlikle yazmaya başladım.

Yaptığım ilk şey haraç listesi oldu ancak sonradan bunu katılımlı bir çalışma yapmaya karar verdim ve muhtemelen aldığım en doğru karar buydu. Bu sayede okurlarımla, sizlerle, aramda daha güçlü bir bağ oluştu.

Daha önceki çalışmalarımın okunmaması durumuyla sıkça karşılaştığım için Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek için de bir beklenti içinde değildim hatta tıpkı diğer başarısızlar gibi erken final ihtimalini göz önünde bulunduruyordum. Okumamasını veya düşündüğümden az okunmasını beklerken ve kendimi buna hazırlarken şimdi benim çalışmalarım içinde bir numara!

En başından beri benimle bu yolda yürüyen, bize sonradan katılan tüm okurlarıma teşekkür ederim. Dört ay gibi kısa bir süre içinde 17 Bin okunmaya ulaşarak kendi çalışmalarım arasında zirveye ulaştık. Tek tek teşekkür etmem mümkün değil, hepinizi çok seviyorum. Sağ olun var olun 💚

Ve bu arada, #prayforyb 🤘🏻

--MINTIKA SERİSİ--

Birinci Kitap:
Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek

İkinci kitap:
Üçüncü Mıntıka

Tek bölümlük hikayeler kitabı:
Mıntıka Hikayeleri


Meme/Trash kitabı:
Koca Meme'li MDÜÇ Çöplüğü





🎉 Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık Oyunları hikayesini okumayı bitirdin 🎉
Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin