34: Kimseyi Öldürmem

609 77 781
                                    

Açlık Oyunları'na katılan bir haraç muhtemelen oyunlar sırasında asla uyuyamayacağını düşünür ancak bu durum benim için iki yıldır tam tersiydi. Gecenin nöbet tutmadığım saatlerinde bebek gibi uyuyordum. Bu arada, nöbeti gece boyunca üçe bölmüştük: bir süre ben nöbet tutuyordum, sonra Dominic'i uyandırıyordum ve onun nöbeti başlıyordu. Onunki bittiğinde ve gecenin son saatlerine girildiğinde ise sıra Rabastan'a geliyordu. Winter, Rabastan'a eşlik ediyordu ve bazen Swan hem benimle hem de Dominic ile nöbet tutuyordu. Kız uyku tutmayan bir haraç olduğu için çok da sorun etmiyordu. Bu şekilde oyunlarda bir haftayı aşan bir süreyi başarıyla tamamladık. Bu sırada Evan'ın doğum gününde Winter hariç herkes ağladı; ölüm yıl dönümleri geldiğinde Barty, Ace, Valerie ve Evan için birer gün arayla anma törenleri yaptık.

Geride kaldığımız günlerde üç haraç öldü: Hufflepuff haraçları Amanda Violet Kelly ve Isaac Vermillion ve Gryffindor'un bonus haracı Evangelina Geneviev Prior. Amanda Violet Kelly hakkında benim grubumdaki haraçlar hiç iyi konuşmadı. Dediklerine göre, Kelly tam anlamıyla bu senenin Melissa Brown'ı gibiymiş. Eğitim süresi boyunca kavga etmediği, gıcıklık yapmadığı ve hatta Mugglelar'a ispiyonlamadığı kimse kalmamış ve Aurora Blanchard'a verdiği röportaj bile insanı fazlasıyla sinir edecek türdenmiş. Röportajları izlemediğim için bir şey söylemem mümkün değildi ancak geçen sene Melissa Brown'ın verdiği röpotajı düşününce, sanırım haklı olabilirlerdi.

Şimdi, itiraf zamanı: onun ölüm sebebi bizdik ve belli etmese de Dominic'in bundan korkunç bir haz aldığından emindim. Kelly ile karşılaştığımızda yanardağın yakınlarından geçiyorduk. Kızı ilk fark eden Swan oldu ve bize haber verdi. Kelly'nin de bizi gördüğüne emindim çünkü gözlerini bize dikmiş, kötü kötü bakıyordu. Ellerindeki ve yüzündeki simsiyah boyadan, başarısız bir kamuflaj denemesi girişiminde bulunduğunu anlayabilirdiniz. Başka bir haraç olsa yanından yürüyüp geçebilirdik ama Rabastan onu öldürmemiz için yalvardı ve kuzeni de ona destek oldu. Artık karşımda birinin ölmesi ya da birini öldürmek zorunda kalmak beni etkilemiyordu; Açlık Oyunları beni merhametsiz bir avcıya çevirmişti. 

Biz ona yaklaşırken, Kelly eline ne geçerse bize attı ve bir yandan çığlık atarak bir yandan da küfür ederek bizden uzaklaşmaya çalışıyordu ama köşeye sıkıştığı için kıpırdayamadı bile. Melissa Brown sinir bozucu bir haraç olabilirdi ama en azından boş konuşmadığını gösterip, finale kalmıştı ve eğer Katie yetişmeseydi, beni de öldürebilirdi. Kelly ise tam anlamıyla boştu! Rabastan ve Winter kendi aralarında eğlenceli bir sohbetin içine girmişlerdi: "Kafasını ezelim!" "Hayır, kalbini sökelim!" "Derisini yüzelim!" "Bağlayıp, T-Rex'e yemek diye sunalım!" "Ateşe atalım!" Son öneri Dominic'in hoşuna gitmiş olacak ki aynı anda birkaç çöp kibriti yakıp kızın üzerine attı. Kelly'nin üzerindeki siyah boya her neyse kızın üzerinde bir anda tutuştu ve kız çığlık çığlığa can verdi. 

Ölen üç haraçtan yalnızca Isaac Vermillion, Winter'ı bir nebze de olsa etkiledi. Hem Winter hem de Vermillion altıncı sınıf öğrencisiydi ve ikisi de Hufflepuff idi. Yani okul hayatlarının büyük bir bölümünü aynı sınıflarda ve aynı Ortak Salon'da geçirmişlerdi. Kızın söylediğine göre, Vermillion kafa olarak da onunla epey uyumluymuş. Winter bu ölümden etkilenmese şaşardım. Yine de olayın şok etkisini üzerinden çarçabuk atmayı başardı. 

İkinci itiraf zamanı: Evangeline Genevieve Prior'ı da biz öldürdük. Yiyecek bir şeyler bulabilme umuduyla ağacımızdan aşağı indiğimizde, bir anda karşımıza çıktı. Kıvırcık saçları iyice dağılmıştı, yüzünde de korkunç bir ifade vardı. Saldırmadan önce en yakın arkadaşı Adelaide Belfrey hakkında konuşup durdu. Prior, Belfrey'in ismi kuradan çıktıktan sonra itiraz ettiği için haraç olmuştu ve arkadaşı ilk gün öldüğü için kafayı yemişti. Kalabalık olduğumuzu gördüğünde elindeki mınçıkayı britine taktı ve katanasını çekti. Korkunç bir rakip görüntüsü vermesine rağmen onu indirmek kolay oldu. Önce Swan ona ninja yıldızı atarak Winter'a zaman kazandırdı, sonra da Winter onu okuyla tam kalbinden vurdu. Bir kez daha içinde bulunduğum grubun kızları kıçımızı kurtarmıştı. 

Mıntıka Dokuz Üç Çeyrek | Regulus Black + Açlık OyunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin