Liza szemszöge:
Patrik ébresztett minket. Az egy óra alvás után nagyon fáradt voltam. Megnyugtatott, hogy nem csak én érzek így.
-Patrik nem akarsz kimenni, aludni szeretnék.
-Éppen ezért nem megyek. Már a táborozók is készülnek a reggelihez. 10 perc és eszünk addigra keljetek fel.
-Öcsi kifelé-mondta két ásítás között Zozó.
-Menni kéne reggelizni igaz?
-Fáradt vagyok.
-Én is, de gyere öltözni.
Valami elviselhető kinézetet varázsoltam magamra. A smink a fekete karikákat eltűntette a szemem alól. De a tekintetemen látszott, hogy alig aludtam.
-Hogy vagy ilyen éber egy óra alvás után?
-Tudod a smink.
-Ühüm, na menjünk.
-És megérkeztek az éjszakázók is. Mondjátok mennyit aludtatok?
-Imi ez nem vicces, de amúgy egy órát.
-Na és a maradék időben mit csináltatok-húzogatta perverzen a szemöldökét.
-Beszélgettünk, de tudom Imi neked nincsenek barátaid, hogy egész éjjel mindenféléről beszélgessetek.
-Ez fájt. De tudom, hogy csak azért mondod mert dühös és fáradt vagy. Szóval nem haragszom Liz.
Meglepően jól összeszoktam a fiú csapattal, nagyon rendesek voltak velem. Megszerettem őket.
-Itt van Kinga-mondta a szintén éjszakázó fiú.
-Kimegyek, beszélek vele.
-Vigyázz magadra jó?
-Nyugi, rendben leszek.
-Ohh micsoda meglepetés. Szia Kinga.
-Hello. Zozó hol van? Mikor csábíthatom vissza?
-Figyelj ő nem szeretne veled találkozni.
-Ezt te nem tudhatod te hülye kis picsa.
A beszólását figyelmen kívül hagyva mondta tovább a mondandóm.
-Ő mondta nekem. Megcsaltad őt ezt nem lehet elfelejteni.
-Hívd ide őt azonnal.
Zozóért indultam.
-Kijössz? Az a csaj idegbeteg.-Megyek. Te maradj.
-Ha már elkezdtem akkor be is fejezem.
Visszamentünk a dühös Kingához.
-Ennyire beszélni akartál? Itt vagyok hallgatlak.
-Zozi én szeretlek téged az a megcsalás véletlen volt.
-Véletlen? Hagyjuk ezt az egészet. Nem akarlak látni.
-De próbáljuk meg újra.
-Kinga, én már mást szeretek.
-Szabad tudni, hogy kit? Vagy ez csak egy alibi, hogy menjek el.
-Liza a barátnőm. Én őt szeretem.
-Te kis, te kis.... ahhhw úgy utállak téged.-hirtelen megpofozott a lány.
Már el is rohant innen.
-Jól vagy Liza?
-Persze nem üt túl nagyot. Szerencsére ezt a táborozók nem látták.
-Köszönöm, hogy nem tagadtad és így lett egy jó alibim.
-Semmiség. Na menjünk be. Nekem szükségem van még kávéra.
A gyerekekkel a pálya felé indultunk. Én úgy döntöttem, nem biciklizek. Túl fáradt vagyok ahhoz.
-Na szóval sziasztok srácok. Ma kettővel kevesebb segítőnk lesz, mivel Zozó és Liza is igen keveset aludt az este, ezért nem tudnak koncentrálni.-mondta Patrik
-Öcsi ugye tudod, hogy halál fia vagy?..... holnap mert mindjárt elalszok.-kiabálta oda Zozó.
-Na erről beszéltem. A gyakorlással ügyesen, ha bármi segítség kell itt leszünk.
A többiek segítették folyamatosan a gyerekeket. Egyre ügyesebbek voltak a kicsik is.
Az egyik ív aljánál elterültem a földön. Nagyon fáradt voltam, ezért ott el is aludtam. Mivel fűtött pályán voltunk, fázni sem fáztam.
Patrik elmondása szerint újabb három órát aludtam. Semmivel nem voltam éberebb így ezt a napot átszenvedtem. Ezzel nem voltam egyedül.
-Mit szólnál ahhoz ha ma csak aludnánk?
-Tetszik az ötlet. De még csak este 8 óra van. Még a legkisebb gyerekek sem alszanak.
-De ők nem voltak fenn hajnalban.
-Igaz. Jó éjt. Adtam puszit az arcára.
-Neked is. Még egyszer köszönöm a Kingás segítséget.
-Szivi, de megint úgy járunk mint tegnap
KAMU SEDANG MEMBACA
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
Fiksi PenggemarEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.