Látogatás

785 35 0
                                    

Liza szemszöge:

A gyulai kiruccanásunk után visszamentünk Pestre. Természetesen, jó anyukához híven Évi mindenkit megtömött. Éhesen innen nem jöttünk el, sőt a csodás süteményéből még csomagolt is nekünk.

Zozónak ma pihenőnapja van, ezt kihasználva Csepivel és Patrikkal mennek el biciklizni. Attól, hogy idősebb lett, ugyan azokat szereti csinálni, csak mostmár jó lenne , ha nem törné össze magát. Az senkinek sem hiányzik, főleg nem gyerek mellett.

Patrikkal csak a parkban találkoznak majd, viszont Csepi délelőtt benéz hozzánk. A gyulai csapat nagy része már Pesten él, aminek köszönhetően sokat látjuk egymást.


-Így higgye el a haverjainak az ember azt, hogy csak legjobb barátok.-vette fel Fruzsit a földről a vendégünk.-És még én voltam leszidva, amikor azt mondtam ennek a baromnak-mutatott Zozó felé-, hogy szereti Lizát. De nem, ők csak barátok, ők nem szeretik egymást, mert  csak a húgaként tekint rá. Csak ha tényleg ez lett volna, akkor most nem lennél te.-magyarázott a kislánynak.

-Az már régen volt. Minden megváltozott azóta. Ő pedig ráér megérteni a bonyolult kapcsolatokat. Egyszer biztos, hogy ő is tapasztal hasonlót.

-Azt már nem. Te rengeteget sírtál és szenvedtél. Ő nem élheti ezt át.

-AZ angyali kislányotok még messze van a szerelemtől. Ti hogy vagytok?

-Az új fejlemény az, hogy nincs ébredés éjjel, és kibújt a következő két fogacskája-beszélt Zozó folyamatosan mutogatva.

-Csepi rólunk már mindent tudsz, de te meg sem szólalsz. Alakul valami Katával?

-Háát. Igen-pirosodott ki kissé az arca, látszólag nem akart erről beszélni, de végül csak megtette-az első randi után hamar következett a második és harmadik is. Tegnap pedig nála aludtam.

-Ha valami olyan rész következik, akkor Fruzsi füleit befogni.-szólt rá egyből a féltő apuka.
A kislány elég jól érezte magát Csepellel. Csöndben hallgatta a mi beszélgetésünket, elterülve a fiú ölében.

-Ti nem vagytok normálisak. Nem feküdtem le vele egyből. Azért még ennyire nem vagyok én sem állat. Nekem is van lelkem.

A fiúk elmentek biciklizni, mi pedig csajos napot tartottunk Petrával és Fruzsival. Az anya és apa szavakon már rég túlvagyunk, viszont most Petrát próbálta üdvözölni.

-Néha irigyellek. Most szültél, de ismét bomba alakod van. Hogy csinálod ezt?

-Az a most 18 hónapja volt. Annyi, hogy az edzést nem hanyagoltam el.

-Basszus ilyenkor érzem magam szarul, én nem mozogtam rendszeresen nagyon régóta.

-Ha jól érzed magad a bőrödben, akkor ez egyáltalán nem baj.-simítottam kezem a vállára.

Fruzsit lefektettük, mi pedig sütni kezdtünk. A fiúk edzés után mindig nagyon éhesek. Az ebédünk készen volt, így egy kis desszertnek álltunk neki.

A muffin az az örök klasszikus ami gyors, mégis finom és nagy mennyiségben elkészíthető.

-Hazaértünk-szólalt meg vőlegényem az előszobából

-Halkan legyetek, Fruzsi alszik.-csitítottam el a kimelegedett sportolókat.

-Ez a baba túl sokat alszik. Így sosem tudok vele játszani.-nyavalygott Patrik.

-Öcsi hány éves vagy? Vagy neked is kimaradt a délutáni alvás?-oltotta le egyből a bátyja.

-Kicsi még. Majd ha egy kicsit nagyobb lesz, vagy időben érkezel, akkor tudtok játszani. Amúgy szerintem egy órán belül megébred.

-Maradok. Annyira aranyos kisgyerek. És mi vagyunk a keresztszülei.-mosolygott Petrára.

-Tudom Patrik, de szerintem nyugodj le.

-Az öcséddel mi lett?

-Szerintem most fogta fel azt, ami 1,5 éve történt.

-Az is lehet.
Igazam lett, a fiúk érkezése után 15-20 perccel befejeződött a délutáni alvás. A kiságyból kivéve öltöztettem vissza őt a rendes ruhájába.

-Nézd kik vannak itt-tettem le Fruzsit a földre. Egyből Patrikhoz ment, ezzel kicsit megsértve a többieket. Nem is megsértődtek, inkább csak irigykedtek. Ez gyorsan elmúlt, mert Csepel a fiatalabb fiútól elvette a most ébredező csöppséget.

-Kéne még neki 2 kistesó, és akkor mindenki babázhatna egyszerre.-jelentette ki Csepel

-Ne velem beszéld meg-tette fel védekezés képen mindkét kezét a másik érintett

-Szó sem lehet róla.-vágtam tarkón óvatosan a fiút-Nem akarok gyerekgyárként üzemelni.

-Jó, de ne bánts.

Miután mindenki elment tőlünk, gyorsan lezuhanyoztunk, és Fruzsit is megfürdettük. Fáradtan dőltünk bele az ágyba.

Egy újabb napon vagyunk túl...

 

A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant