Liza szemszöge:
Zozó mellől kibújva kezdtem bele a napomba. Nem szokványos ez az ébredés, a végigsírt hetek után.
Két kávét készítettem, és megetettem a nyávogó cicákat.A fiú fedetlen felsőteste kilátszott a takaró alól. Szőke haját kisimítottam arcából, majd lágyan megcsókoltam.
-Csak ennyit kapok?
-Ne legyél telhetetlen. Ha az vigasztal hoztam kávét.
-Imádlak, mondtam már?-nem válaszoltam, csak bólintottam és megcsókoltam. Abban biztos vagyok, hogy erre nem számított.
Az éjjel nem történt köztünk a csókokon kívül semmi. Mégis a mögöttem sétáló fiú pólója volt rajtam.
-Csinos vagy. És az enyém.
-Csak a tiéd.-nyaka köré kulcsoltam karjaimat, így ugrottam rá.
Combomnál fogva tartott, amikor nyílt a bejárati ajtó.
Ezek szerint este elfelejtettük bezárni. Annyi időm nem volt, hogy az engem tartó srácról leszálljak, már jött is be a váratlan vendég.Patrik nyitott ajtót, én pedig lesápadva engedtem el Zozót.
-Mostmár biztos vagyok benne, hogy kibékültetek.
-Haragszol?-kérdeztem félve a választól
-Liza te nem vagy normális. Azért miért haragudnék, ha a bátyám és a legjobb barátnőm ismét együtt lennének. Végre nem kell hallgatnom tőletek egymás szidását.
-Nem vagyunk együtt. De te mióta vagy itthon?
-Reggel óta. Láttam azt, ahogyan ismét átmásztál ide, de nem akartam megzavarni a tervedet.
De azt, hogy értsem, hogy nem vagytok újra együtt?-Így. Nem mondtuk ki azt, hogy akkor most ismét egy pár lennénk. Egyenlőre jó nekünk így.
-A többiek tudnak róla?
-Nem és nem is fognak egy darabig.
-Oké, hagylak titeket. Óvatosak legyetek.
-Patrik menj haza. Most.-ahogy ezt kimondtam, már sétált is ki az ajtón.
A reggelinket elfogyasztottuk. Elhatároztuk azt, hogy elmegyünk valahova, viszont azt nem árulta el Zozó.
-Legalább azt áruld el, hogy mit vegyek fel-kezdtem el nyavalyogni
-Baba, ne hisztizz. De szerintem egy farmer póló válogatás tökéletes lesz.
-Mások is lesznek ott, vagy csak mi?
-Csak a barátaink. Már megbeszéltünk egy grillezést velük.
-Akkor most úgy kell majd tennem mintha utálnálak téged.
-Azért ne vigyük túlzásba-puszilt bele a hajamba.
Felöltöztem, és felvittem az arcomra egy kis sminket. Zozó ez idő alatt lent várt.
-Várj, ha együtt megyünk az semmi képen sem jó. Akkor mindenre fény derül.
-Majd veszekszünk a kocsiban is.
-Nem akarok veszekedni, bőven elég volt ez az egy hét.
Zozó egy utolsó csókot lehelt indulás előtt a számra, azonnal viszonoztam tettét. Kézen fogva mentünk ki a kapun, de tudtuk, hogy bármikor megláthatnak minket.
Nem akartunk nagy felhajtást, ezért inkább titokban tartottuk még a kapcsolatunk feléledését. Nem szakítottunk az ominózus eset után, de pontosan tudtuk, hogy ott vége van valaminek. Szerencsére ez nem lett végleges.
Utazás közben a barátom megbökte a lábamat, ezzel jelezve, hogy kezdhetjük a színjátékot.
-Nem érdekelnek a magyarázataid. Megcsaltál, ezt nem lehet egy sajnálommal lerendezni.-vágtam ki a kocsi ajtaját.
-Engem pedig te nem érdekelsz. Ha nem ölelgetnél idegen srácokat nem történt volna ez meg.
-Szóval minden az én hibám.
-Sziasztok srácok hallom ti is megérkeztetek-láttam meg a közeledő Csepit.-kérlek akkor inkább ne szóljatok egymáshoz, csak ne rontsátok el a bulit.
-Bocs Csepi, de egyszerűen megőrjít a folyamatos hisztijével. Már nagyon elegem van belőle.-vette fel a szerepét Zozó.
-Képzeld én is unlak már téged. Nem is tudom, hogy bírtam ki melletted.-vágtam a fejéhez.
-Akkor szerintem hagylak titeket vitázni-kullogott el a házigazda.
Patriknak mosolyogva köszöntem, de ő nem volt annyira boldog.
-Mi a baj Patrik?
-Megint rosszban?
-Csak megjátszok mindent, ahogyan ő is-suttogtam a fülébe-de ez maradjon titok.
-Ti nem vagytok normálisak. Olyan mintha tényleg gyűlölnétek egymást.
-Semmi baj nincs. Ezzel most ne foglalkozz. Csak tartsd titokban.
-Sokkal tartoztok nekem.
Végül már mi sem bírtuk ezt a feszült hangulatot, amit igazából mi generáltunk. De legalább nem tűnt fel senkinek semmi. Engem ismét Zozó furikázott haza, olyan indokkal, hogy csak ő nem ivott alkoholt.
-Néha ijesztően néztél rám. Rendesen elhittem amiket mondasz.
-Az azért fájt amikor azt jelentetted be, hogy sosem szerettél és mindenről én tehetek.
-Tudod jól, hogy ezt nem gondoltam komolyan-tapadt azonnal ajkaimra, ahogyan hazaértünk.
-Reméltem is. Hidd el elő tudom venni azt a nézésemet.
-Nem akarok meghalni még.
Nevetve fogta meg a kezem. Így haladtunk egyre beljebb a Kempf rezidenciára.
A családját és Petrát avattuk be a titkunkba. Mivel a lány egyfolytában ott van így neki is feltűnne az, hogy velük vagyok.Egy nehézkes fürdés után le is feküdtünk aludni. Nagyon kifárasztott minket ez a nap.
Hogy hogyan tud nehéz lenni egy szimpla fürdés? Erre a gyors és egyszerű válasz az, ha a barátod folyton be akar jönni.
ESTÁS LEYENDO
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
FanficEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.