Zozó szemszöge:
Mától kezdve egy hétig Panni és Milán is nálunk lesz. Mivel csak egy utcányira laknak tőlünk, így ők is közel vannak hozzánk.
A szüleik üzleti útra mentek, ezt pár nap pihenéssel összekötik. Lizával pedig bevállaltuk a kicsik felügyeletét.-Jó reggelt-bújt hozzám még szorosabban
-Neked is. Mennyi az idő, 9-re jönnek Milánék.
-Még addig két óránk van, nem akarok felkelni.
-Van ötletem, hogyan ébresszelek fel.- a nyakát és a füle mögötti érzéken részt megcsókoltam. Ettől egy jól hallható sóhaj szaladt ki a száján.
-Zozó, ma jönnek az unokatesóid. Nem csinálhatjuk ezt.
-Miért félsz ennyire? Tudod, hogy sosem tudnálak bántani.
-Tudod, hogy az előző két kapcsolatomnak csúnya vége lett. Ne siessünk.
-Megértelek. De ugye belőlem nem nézed azt ki, mint amit azok a férgek tettek.
-Dehogy, csak....
-Tudom mi történt veled. De őket el kell felejtened. Már itt vagyok én.
-Annyira rossz, hogy a szüleim nem ismerhetnek téged úgy, mint a barátomat. Nagyon hiányoznak.-kezdett el sírni.
-Tudom, de már mi vagyunk az új családod. Tudom, hogy ez nem így működik, hogy minden megoldódik ezzel. De az én szüleim is bármikor szívesen látnak. Az öcsém a legjobb barátod. Mi is kibékültünk. Nem történhet már semmi rossz.-pusziltam meg könny áztatta arcát.
-Köszönöm, hogy itt vagy velem.
-Szerintem ez természetes. Maradj itt, hozok neked meglepit.
A boltba elszaladtam fagyiért, nutelláért, és friss gyümölcsökért.
Siettem vissza Lizához ahogy csak tudtam. A nappaliban várt rám.
-Visszatértem.
-Hallom-ugrott rám nevetve.
-Na végre jó a kedved. Gondoltam hozok egy kis nasit.-mutattam fel a kezemben lévő zacskót.
Van benne gyümölcs, nutella és több fajta fagyi.-Kempf Zoltán. Imádlak.
-Tudom-húzódott nagy vigyorra a szám.
-Megérkeztek.-kiabáltam fel az emeletre az éppen öltöző barátnőmnek.
-Megyek már. Tett ő is ugyan így.
-Sziasztok.-köszöntem boldogan.
Liza hamar közénk ért. A keresztszüleimmel nehány szót váltottunk, és már indultak is.
-Éhes vagyok.-szólalt meg Milán
-Látszik, hogy rokonok vagytok. Zozó is folyton éhes.
-Na, nem oltogatni az alapanyag beszerzőt.
-Jó, na mit szeretnétek enni?
-Palacsintát.-vágtuk rá mindhárman azonnal.
-Palacsinta mérgezésben fogtok meghalni egyszer. Zozó, hívd Patrikot, szerintem ő is éhes ahogyan ismerem.-készülődött Liza a konyhában.
Inkább nem hátráltattam, ezért kivonultam a helyiségből. Nemsokára elkészült a reggelink. Petra sajnos nem tudott jönni, mert a nagyszüleit látogatja.
-Na milyen volt?-kérdezte a szakácsunk.
-Finom-motyogta teli szájjal a két vendégünk.
-Panni, gyere mosakodjunk meg.
ESTÁS LEYENDO
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
FanficEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.