Zozó szemszöge:
Reggel egyedül ébredtem. Liza visszament a saját házukba, így nem aludtunk együtt. Gyorsan magamra vettem egy pólót, és egy nadrágot.
Amint észbe kaptam már a szomszéd házba csöngettem be. Liza anyukája, Angéla nyitott ajtót.-Szia Zoli, gyere csak be.
-Jó reggelt. Köszönöm.
-Mesélj, hogy megy a tábor szervezése?
-Hát haladunk vele. 2óra múlva, azaz 9-kor jönnek a gyerekek.
-Ez rád fog férni-nyújtott át nekem egy bögre kávét
-Köszönöm, Lizához felmehetek?
-Ezt már mondtam, hogy ne kérdezd. A szobájában van, még alszik. Felvinnéd neki ezt?
-Persze. Akkor őt elrabolnám 2 hétre. Este valószínű itthon lesz, mert mindig 2 ember marad a gyerekekkel.
-Rendben, de vigyázz rá.
-Ezt megígérem.
A szobába érve, egy alvó lányt láttam. A haja minden felé elterült az ágyon, így vigyáznom kellett nehogy belegabalyodjak. Az arcát kezdtem el simogatni.
-Liza fel kell kelned, ma kezdődik a tábor.-Még egy kicsit hagyj pihenni.
-Így is kaptál fél órát pluszban, mivel anyukáddal beszélgettem. Hoztam kávét és reggelit.
-Gondolom anyu küldte.
-Persze, hogy ő, ha én beszabadulok a konyhába annak nincs jó vége.
-Tudom, na menj ki öltözök.
-De én is fáradt vagyok.
-Zozó kifelé, most!
————15 perc múlva————
-Csini a ruha.-Köszi, de a gyerekek csak 9-re jönnek. Minek ennyire korán menni?
-Gondoltam bicozhatnánk egy kicsit ameddig csak mi oktatók vagyunk.
-Imádlak, ugye tudod.
Liza szemszöge:
Anyutól gyorsan elbúcsúztam és a reggelit is megköszöntem neki. Apa már elment dolgozni.
Mivel Január vége van, ezért a beltéri pályán lesznek az edzések a kicsiknek. A tábor 2 hetes lesz.
Egy táskába pakoltam össze néhány ruhát, ha este nekem ott kéne maradni. A felosztás majd csak akkor derül ki.A ruhát nem bonyolítottam túl, egy aláöltözet nadrág volt rajtam egy RIDE feliratú felsővel. Az nadrágra majd még egy vékony farmert veszek rá. Így a védő nem kezdi ki a lábam.
-Hát megérkeztünk. Mivel tél van így a fürdés elmarad, de korizni lehet annak aki majd szeretne. Itt lesz a szállás. A benti pályát pedig ismered- mondta el gyorsan Zozó nekünk.
Rami végül visszamondta. Mégis Olivérrel marad inkább. A főzést Petrával, Évával és anyuval oldjuk meg közösen.
-Mennyi az idő?
-8:55 én a szálláson körbenézek te fogadd a gyerekeket kérlek.-mondta Zozó
-Valaki jön velem?- fordultam körbe.
-Én jövök.
Benivel ketten fogadtuk a szülőket és a kisgyerekeket. Főleg fiúk, de néhány kislány is érkezett. Összesen 24 gyerek volt. A szobákat hármasával osztottuk el.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
FanficEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.