Zozó szemszöge:
Sokkal jobban szerettem azt, ha reggel Liza fekszik mellettem. Viszont ma Patrik aludt velem. Ez pedig csakis az én hibám volt.
A fürdőben a lányon egy fekete fürdőruha volt. Mint mindig, ma is csodásan festett. Egy puszit szerettem volna adni az arcára, de Petra szólította, ezért fejét oldalra fordította. A mozdulatomat nem tudtam megállítani, ezért a száján csattant a puszi. Ha itt elváltam volna tőle, akkor talán nem gyűlölne most. Nem bírtam magammal. Az apró puszit csókká mélyítettem. Nem igazán tudta miért tettem. Sőt még én sem tudtam. De nagyon jól esett. Már régóta vágytam arra, hogy egyszer megcsókolhassam. Csak úgy képzeltem el, hogy ő is ugyan ezt teszi velem.
Túlságosan megszerettem ezt a lányt. A legjobb barátnőm volt, ezért nem mertem senkinek sem bevallani. Még magamban is tagadtam. Nincs igaza annak aki azt mondja nincs fiú lány barátság. Fiú és lány között igenis kehet barátság, férfi és nő között nem. Az utóbbiban az egyik fél mindig többet érez. Most ez itt én voltam.
Patrik hangjára lettem figyelmes. A fejemet megráztam, ezzel azt akartam elérni, hogy elszálljanak a gondolataim. Nem így lett.
-Lejössz velünk reggelizni?- kérdezte tőlem az öcsém.
-Megyek, csak annyi időt kérek, hogy felöltözzek.- már léptem is a fürdő irányába.
-Ott Liza van, de hamarosan kész lesz.
-Ahhhj, miért nem tud időben elkészülni soha.
Patrik szemforgatva szólt a lánynak, hogy siessen. Az új taktikám az lesz, hogy játszom a sértődöttet, vagy figyelmen kívül hagyom. Tudom gyerekes, de hátha még jobban megutál, és kevésbé fogom én szeretni.
Megsúgom ez nem vált be.
Ma volt a versenyünk. Patrik amatőr kategóriában elhozta az első helyet. Én nem tudtam koncentrálni, ezért a döntőbe nem jutottam be. Képtelen voltam figyelmen kívül hagyni a tegnapi napot.
-Ügyes voltál Patrik-ölelte meg őt Liza.
-Köszi Picúr.
-Te sem voltál rossz-szólt nekem.
Nem akart bunkó lenni, de az a hangsúly. Sütött belőle a gúny.
Ha nem lettem volna tegnap teljesen idióta, akkor már rég a karjaim közé vetette volna magát. De éppen gyűlöl. Amit meg is tudok érteni, mert megcsókoltam a legjobb barátomat.
Ma nem is beszéltünk ennél többet. Elmentünk ismét a medencékhez. Próbált tőlem minél messzebb kerülni. A vízben folyamatosan kerülgettük egymást. Vagyis ő engem.
Ahogy közelebb húzódtam hozzá, ő úgy távolodott.A többi nap sem volt fényesebb. Hivatalosan is elcsesztem mindent. 15 évnyi barátságot.
Meg akartam neki magyarázni, de kikerült és mindig csak annyit mondott: mostmár mindegy. Vagy csak simán otthagyott. Megértettem azt, hogy miért csinálja.
Baromira haragszik rám. Én is ezt tenném a helyében.
KAMU SEDANG MEMBACA
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
Fiksi PenggemarEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.