Szilveszter

1.9K 46 0
                                    

Reggel nagyon fáradtan ébredtem. Amint leértem a konyhába meglepődtem, mivel nem Évát hanem csak egy cetlit találtam.
,, Gyerekek a Szilvesztert nem töltjük itthon, reggel korán már elmentünk kirándulni. Vigyázzatok egymásra, jó szórakozást . Puszil Anya és Apa"
A kiírást biztonságos helyre raktam, hogy ha el is felejtem mondani a fiúk megtalálják szüleik üzenetét.
Mivel az egyetlen ébren lévő ember én voltam ezért nekikezdtem a reggeli elkészítésének.
Elég hamar kész lettem a rántottákkal. Hogy valami zöldséget is együnk így salátát is készítettem, majd 4 kávét főztem.
Mivel Petra is itt aludt ezért óvatosan közeledtem a szoba felé a reggelijükkel. Az ajtón kopogtattam és egy vigyorgó lánnyal találtam magam szembe. Kicsit beszélgettünk majd az alvó Patrikot felkeltettük. Petrától elköszöntem és Zozóval közös szobánkba indultam.
Ő már ébren volt de nem mászott még ki az ágyból.
-Jó reggelt. Hoztam reggelit és kávét.
-Szia kösziiii- mondta elvékonyított hangon
Ezen muszáj volt nevetnem, de csak egy morcos pillantást kaptam cserébe.
-Leülhetek?
-Nem basszus úgy gondoltam,hogy te állva reggelizel.
-Jó de akkor menj arrébb.-löktem egyet a lábán mivel az egész ágyat elfoglalta.
-Anyáékat nem láttad? Mindig ő ébreszt reggelivel minket ez furcsa, hogy ő még nem nézett be hozzánk.
-El is felejtettem mondani. Kirándulni mentek, miénk a ház csak holnap délután érnek haza.
-Na mindegy legalább tudjuk hol vannak.
Hosszasan beszélgettünk a reggeli közben.
Gyorsan elmosogattam és öltözni kezdtem. Petrával gyorsan átmentünk hozzám és ruhát kerestünk neki. Elfelejtett valami csinosabbat is hozni. Én nem vittem túlzásba ezért egy fekete szoknyát és egy szürke pulcsit fogok felvenni este:

 Én nem vittem túlzásba ezért egy fekete szoknyát és egy szürke pulcsit fogok felvenni este:

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Petra ezt a szettet választotta:

(A szoknya nem volt ennyire rövid)A smink abból fog állni, hogy egy kis szempillaspirált felviszünk a pilláinkra

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

(A szoknya nem volt ennyire rövid)
A smink abból fog állni, hogy egy kis szempillaspirált felviszünk a pilláinkra. 

A ruhaválogatás közben már dél is lett, gyorsan visszasiettünk a fiúkhoz. Petra elég jó barátnőm lett az évek alatt. Sokan még azt is hiszik ránk, hogy ikrek vagyunk.
Amint átértünk a szomszédba egy idegen fiú nyitott ajtót.
-Szia a Kempf tesókat keressük.-mondta Petra helyettem is.

-Gyertek csak be. Én Cservenák Csepel vagyok, de csak Csepi.

-Én Petra, ő pedig Liza.

-Szia.

-Na Csepi akkor már meg is ismerkedtél Lizával a legjobb barátnőmmel, és Petrával ő Patrik barátnője. Előre szólok ha Lizához egy rossz szavad is lesz kitekerem a nyakad.

-Megszólalt a féltő testvér.

-Lányok, nem zavar titeket ha még pár barátunk átjönne?

-Kik azok?-kérdeztem rémülten

-Csak Csepi, Hámori, Patrik, Hoci 1, Hoci 2,és Imi

-Jó de mi ez a számozás?

-Tesók: Hocopán Máté és Bence.Az utóbbit ismered.

Nem igazán szeretem a bulikat. Még fiatalabb voltam amikor egy buliban ott volt egy srác. Mindenképpen akart tőlem valamit, de én elutasítottam. Erőszakosan rángatott fel az emeletre. Próbáltam magamtól ellökni, de erősebb volt nálam sokkal. Szerencsére Patrik ott volt és az erőszakoskodó fiú kezei közül kiszabadított. Neki köszönhetően nem történt velem semmi olyan amit ne akartam volna. Ezért nem szeretem az idegeneket és a bulikat.

A házban rendet tettünk.
-Srácok ha bulizni akartok akkor kell venni nasit, nehogy éhen haljatok.Elmegyek vásárolni.

-Megyek veled, a többiek befejezik a pakolást.

Zozóval gyorsan bevásároltunk mindent amire szükség volt. Alkoholból keveset vett. Csak néhány üveg pezsgőt. Nem azok a lerészegedős fajta fiúk. Ennek pedig igazán örülök.
Látszott, hogy csak minőségi időt akar a barátaival együtt tölteni. Nem pedig az alkohol mértéktelen fogyasztása a cél.

-Zozó itt aludhatok nálad most is?

-Szerinted hagyom, hogy a kanapén aludj?

-Köszönöm. -a haját összeborzoltam, majd lefutottam a többiekhez.
Ő nevetve jött utánam.
-Liza ugye tudod, hogy amint elkaptalak kíméletlenül megcsikizlek?

Egy pillanatra hátra néztem de belerohantam valamibe, vagyis inkább valakibe. Csepi volt az. Furcsa kimondani, de nagyon szerethető srác megkedveltem.

-Máris beleesel a legjobb barátomba? Nem szép dolog ez ugye tudod? Csepi neked meg köszi, hogy jókor voltál jó helyen, így előbb elkaptam.

-Fááj a fejem.-Mondtam a mellettem ülő Kempf-nek

-Nem kéne ártatlan fiúknak teljes erődből nekirohanni. Amúgy Patrikot nem láttad? Eltűnt Petrával jó ideje.

-Majd jönnek, de ne menj be a szobájába hangos kopogás nélkül.
Nevetve megcsapott egy párnával és ajtót nyitott a barátainak. Sorban bemutatkoztak nekem.

Petra végre előkerült. Sétálni voltak a barátjával.
A kiválasztott ruhákat gyorsan átvettük, majd a sminket készítettük el. Egy szájfénnyel dobtam föl az öltözetem.

-Csini vagy.- súgta a fülembe egy ismerős hang.

-Köszi Zozó. Neked pedig jól áll az ing.- az arcom pirosodni kezdett.

-Tudom, Piroska .
Nagy vigyorra húzta a száját. Nevetve forgattam meg a szemem. Egyre többször jövök zavarba ha a közelembe van.
23:55 volt. A kertbe kimentünk pokrócokkal, hogy azért még se fagyjunk meg. A  szembe szomszéd mindig tűzijátékozik így mi azt szoktuk megnézni. Patrik és Petra várták az újévi csókjukat. Mi csak a pokrócokon ülve néztük az eget. Igazából nem az a szokásos szilveszteri buli volt. Mi mindig is egy nyugodt társaság voltunk. Nem szólt hangosan a zene és csak beszélgettünk. Részegnek meg senki nem volt részeg.
Éjfélt ütött az óra. A szerelmespár között elcsattant a csók és mindenki boldog új évet kívánt mindenkinek. Zozó arcon puszilt, majd a többieket megölelve elindultam lefeküdni aludni. Az ajtón kopogtak, egy halk ,,gyere'' után idősebbik bátyám vigyorgott rám.

-Mit nézzünk?

-Választhatok most én?

-Jó, de ezt tudom, hogy meg fogom bánni.

-Legyen a Holliday.

-Hányszor láttad már?

-Sokszor, de most  én  választottam. -A nyelvemet nevetve kinyújtottam rá.

-Na  nézd a filmet. Csak én megnézem, hogy végül mindenki talált -e helyet aludni.

-A fiúk itt alszanak?

-Igen, de nem lesz baj nyugi.

-Tudom, ők rendesek, nagyon megkedveltem őket.

A Hoci tesók hazamentek, mert holnap korán indulnak vissza ezért ők nem aludtak itt. Hámori a kanapén feküdt, csak azt nem tudták, hogy kihúzható és sokan elférnek rajta. Végül Imi is mellé feküdt. Csepi pedig eltűnt a láthatárról. Őt egy ideig kerestük, majd láttam, hogy befoglalta Zozó ágyát.

-Meglett az utolsó jómadár is.- suttogtam mivel a fiú már aludt.

-Felébresszem szerinted?

-Hagyd, aludj itt a szobádban, én elférek a kanapén.

-Vagy miénk a vendégszoba.

-Jó de menjünk. Már nagyon fáradt vagyok.
Hajnali 4 órakor feküdtünk le aludni.

A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum