Kempf tó

1.3K 43 5
                                    

Liza szemszöge:

A kanapé nem bizonyult túl kényelmes fekvőhelynek, de ennek ellenére is boldogan ébredtem.
Zozóról lekászálódva kezdtem bele a kávé főzésébe, és a reggeli elkészítésébe. Epres és banános Smoothie-kat és zabkását tálaltam. Újabban ez mindkettőnk kedvence.

Az alvó szőkeherceget óvatosan felébresztettem.

-Jó reggelt Zozi-vigyorogtam a félig alattam fekvő fiúra.

-Neked is. Mi ez a nagy boldogság, ennyire szeretsz kanapén aludni?

-Dehogy, de mivel én rajtad feküdtem semmim nem fáj. Viszont annál jobb veled ébredni.

-Hidd el én sem panaszkodhatok.
Ajkaimat azonnal birtokba is vette. Lágyan csókolt hosszú percekig.

-Kész a reggelink. Szerintem együnk.-húzódtam el tőle.

-Rendben. Mit szólnál ahhoz, ha ma lemennénk a tóra fürödni?

-Csak akkor, ha jöhetnek a többiek.

-Mármint?

-Rami, Dani és a kis Olivér mindenképp. Petra és Patrik se maradjon itthon. Todit és Csepit is nagyon szeretem, szóval szerintem ők is jöjjenek.

-Ennyire jóban lettél Ramival is?

-Imádom a humorát, és a hozzáállását. Folyton mosolyog, ha ránézek egyből jobb a kedvem.

-Sok mindenkit felsoroltál, de engem nem látnál szívesen?-kapta el a derekamat Zozó.

-Tudod, kell a sofőr, szóval talán. Ismétlem talán jöhetsz.-a végét már nem bírtam ki nevetés nélkül.

-Mi van kislány, pimaszkodunk? Mi az utolsó szavad mielőtt megcsikizlek?

-Szeretlek?-vetettem be a titkos fegyvert remélve a legjobbakat.

-Ez kérdés volt?

Zozó azonnal belekezdett a kínzásomba. Amikor nem figyelt eléggé a helyzetünkön fordítottam. Már én kerültem felülre.

Csípőjén helyezkedtem el. Így folytattuk tovább a harcunkat.

Miközben játszottunk, csípőjéről az ölébe csúsztam. Egy férfias morgás szaladt ki a száján.

-Kínzol, ugye tudod?

-Elmegyek fürödni és átöltözök fürdőruhába- mondtam neki, és gyorsan lemásztam róla.

-Itt hagysz? Így?-mutatott a nadrágjára.

-Bocsi, de sietnünk kell. A többieket nem akarom megváratni.

A fekete fürdőruhám pántját akasztottam a nyakamba, amikor a barátom benyitott.
Az öltözködést befejezve fordultam felé.

-Máskor akkor gyere be, amikor már felöltöztem.

-Máskor nem hagyom, hogy nélkülem öltözz-vigyorgott rám.

-Hülye-csaptam a vállára

-Te szereted ezt a hülyét.

-Mindennél jobban.

-Ez az a fürdőruha.-emelte ki az ,,az" szót, és közelebb húzott a derekamnál fogva

-Hát emlékszel.

Mosolyogva csókoltam meg ismét.

-Lassan indulnunk kéne. Daniék már ott vannak.-mutatta felém a telefonját.

-Menjünk-fogtam meg a kezét.

A tó területére érve beléptünk a legjobb barátaink közé.
-Mi tartott ennyi ideig?-közeledett felénk Patrik

A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)Where stories live. Discover now