Zozo szemszöge:
Ennél jobb ébresztést nem is kaphattam volna. Liza reggel egy finom csókkal ébresztett.
-Meg tudnám szokni-húztam közelebb magamhoz.
-Jó melletted ébredni-adott még egy apró puszit az arcomra.
-Eddig is aludtunk már együtt.
-De akkor nem csókoltál meg.-vigyorodott el.
-Ha mondtad volna, hogy ezt szeretnéd megtettem volna.
- A szerelmespárnak sikerült szétszakadnia egymástól? Vagy legalább van rajtatok ruha?-hallottam öcsém hangját az ajtó mögül.
Liza az ajtóhoz szaladt, és már ki is tárta azt. Patrik és barátnője lépett be rajta.
-Mindent szeretnénk hallani.
-Tegnap elmondtunk mindent.-pusziltam Liza hajába.
-Nem igaz!-szólalt meg a másik jelen lévő lány-Azt nem mondtátok el, hogy mit gondoltatok a másikról abban a bizonyos 3 hónapban.
-Gyűlöltem magamat abban az időben.-kezdte el a barátnőm.
Olyan jó ezt kimondani.-Engem is gyűlöltél. Minden ruhámat felpakoltad a padlásra. Mert látni sem akartál.
-Ez igaz. De csak azért, mert nem tudtam mit érzel. Ez pedig kiborított.
-Azt tudom. De már minden megoldódott.-simítottam végig a karján.
-Hagyunk titeket nyáladzani.-szólalt meg drága testvérem
-Mit szólnál ahhoz, ha elmondanánk anyuéknak?
-Jó, de mi van akkor ha nem fognak úgy szeretni, hogy a barátnőd vagyok?
-Imádnak téged. Ne aggódj ennyit.
-De eddig csak a legjobb barátnőd voltam. Mi van ha így nem fognak elfogadni?
-Az a legfontosabb, hogy mi boldogok legyünk.
-Remélem
Kicsit sokat aggódik Liza, de furcsa mindkettőnknek ez, hogy kiléptünk a friendzone- ból. Egy idő után meg fogjuk szokni.
Együtt készítettünk végül reggelit. A palacsinta mellett döntöttünk.
-Ma átjössz hozzánk?
-Mikorra menjek?
-Reggeli után?
-Jó, de mit vegyek fel?
-Ezt.-mutattam rá egy fekete farmerre és egy fehér váll nélküli felsőre.
-Menj ki ameddig átöltözök.
-Nem kell segítség?-kérdeztem tőle.
Nem mondott semmit, csak kitolt az ajtón.
A szobából kilépve elakadt a lélegzetem. Csodásan nézett ki.-Gyönyörű vagy-csókoltam meg őt.
-Köszönöm.- az arca pirosodni kezdett.
-Aranyos ha zavarban vagy.
Kézen fogva mentünk át hozzánk.
Mindkét szülőmet otthon találtuk szerencsére.
-Anya apát előkeríted nekünk?
-Persze, várjatok meg itt.
Néhány perc múlva már négyen ültünk a kanapén. Az öcsém valahova megint elmászkált, de ő tud mindenről. Ismét belekezdtünk a mesélésbe.-Azt ugye tudjátok, hogy tegnap volt Liza szülinapja-kezdtem bele.
-Igen, persze.
-Hát ott mindent megbeszéltünk Zozóval. És végül arra jutottunk....-apa a szavába vágott.
-Mire?
-Erre.-mutattam fel összekulcsolt ujjainkat.
-Istenem. Gratulálok.-ölelt át mindkettőnket anyukám.
-Mondtam, hogy ne aggódj annyit Liza miatt. Megmondtam, hogy ő is szeret téged-mondta apa.
-Ha nem baj, mi felmennénk.-kezdtem el az emelet felé húzni a lányt.
-Aztán óvatosan. Nem szeretnék nagypapa lenni még.
Nevetve csuktam be magam mögött az ajtót.
-Mondtam, hogy szeretni fognak.-Ennek nem tudod elhinni mennyire örülök.
-Viszont apának nincsenek rossz ötletei...
-Bolond vagy-csapott rá a mellkasomra.
-De te szereted ezt a bolondot.
-Mindennél jobban.
Ismét vad csókcsatába kezdtünk. Az irányításért egy ideig harcoltunk, de végül én nyertem. A csókok közben Lizát az ölembe ültettem. Egyszerűen nem bírtam magammal. A pólója alját kezdtem el felhúzni.
-Zozó, ne. Várjunk még ezzel kérlek-mondta ki félve.
-Nincs semmi baj. Addig várok ameddig csak szeretnéd.
-Köszönöm.
Délután elmentünk biciklizni. Kint volt a pályán Csepi, és Todi is.
-Sziasztok.
Liza köszönés helyett mindkét fiút megölelte. Őszintén egy kicsit féltékeny voltam.-Hello meséljetek valamit a tegnapról. Én nem sokra emlékszem-mondta Csepi.
-Tudjuk. Amikor újra lejöttünk te már a fotelben kidőltél.
-De veletek mi történt, sikerült beszélnetek? Mi lett belőle?
-Todi nyugalom-szóltam rá a fiúra- de mindent megbeszéltünk. Liza a barátnőm.
-Ohh gyorsan haladtok. Hamarosan már a feleséged lesz.
Nevetve meglöktem a két legjobb barátomat.
Hazafelé Lizához tértünk be. Ma ismét ott alszok náluk.
A kanapén végigfeküdtem, fejemet az ölébe hajtottam. Így néztünk valami filmet, amire nem nagyon emlékszem.
-Neked ez így nem kényelmetlen?-kérdeztem a még mindig engem simogató lánytól.
-Dehogy jó ez így.
Végül mindketten annyira kényelmesen helyezkedtünk el, hogy a kanapén aludtunk.
Sziasztok ez megint egy laposabb rész lett, pedig nagyon igyekeztem. Remélem a következő jobb lesz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A legjobb barátom voltál(Kempf Zozo ff)
FanficEbben a történetben Zozo és a legjobb barátnője lesz a két főszereplő. Csak egy ideig lesz minden felhőtlen, nyár előtt minden megváltozik.