Jungkook
Yemek bittikten sonra mutfaktan çıkıp salona geçtik. Herkes koltukta yayılmış otururken ben ayaklandım ve odama gitmek için merdivenlerden çıkmaya başladım. Jimin hyung atıldı. "Ne oldu Jeon?"
"Ödevlerim var hyung." Odama gidip tabletimi ve defterimi çıkardım. Tabletteki hocanın attığı şeyleri not aldım. Attığı sunum ödevini de bir şekilde yaptıktan sonra saat 7 olmuştu. Açılan ışık ile gözlerim kısılmıştı.
"Bana diyorsun ancak çalışınca sen de bir dağıtıyormuşsun."Yoongi hyungun sesiyle kendime gelip ona döndüm. "Ne oldu?"
"Yemek yiyoruz. Geliyor musun?"
Ayaklanıp odadan çıktım ve mutfağa gidip yemek yemeye başladık. Yedikten sonra biz Yoongi hyung ile odamıza çıkıp aramızda takılmaya başlamıştık.
"Ne düşünüyorsun?" Eline meyve tabağı almış tek tek çilekleri dudaklarının arasına götürüyordu. Dudaklarıda çilek gibiydi. Çilek gibi pembeydi.
İstemsizce dudağımı yaladım. "Bir şey düşünmüyorum. Sadece dalmışım. Bir uygulama indirdim. Oynayalım mı?"
Başımla beni onayladı. Tabağı masaya koydu, kalkıp onun yanına oturdum.
Çilek kokması normal miydi? Çok hoş.
Telefondan uygulamayı açmıştım. Yaşın kaç vs. şeyleri geçtikten sonra başlamıştı. Oyunun amacı tanımadığımız insanların verdiği görevleri yapıp geçmekti. Görev geldiği zaman ikimizde aynı anda kaşlarımızı çatmıştık.
X
Yanındaki kişiyi dudağından öp ya da telefonun gitsin.
Unutma öpüşme ateşli olmalı ve o da sana karşılık vermeli.Sinirle parmaklarımı tuşlarda gezdirdim.
Jeongguk
Yaşını sorabilir miyim?X
21Jeongguk
O zaman yaşına göre görev ver.X
Yaşıma göre verdim.
Ayrıca senin yaşına görede söyledim.
8 yaşında olsaydın git kenarda çükünle oyna falan derdim herhalde.Jeongguk
Yapmak zorunda değilim.X
Pekâlâ telefonun gidiyor.
Ha eğer öpersen telefon geri döner."Hayır,bunu yapamaz." Telefonu birden siyah ekran olduğunda şaşkınca açılan ağızımla ona döndüm.
"Yok ya,ver bakayım." Telefonu elimden alıp açılma tuşuna bastı. Hiçbir bok olmamıştı. Arkasından bataryasını takıp çıkardı. Bu da işe yaramamıştı. "Gitmiş bu telefon Jungkook."
Mızmızca oturduğum yerde zıpladım. "Hayır hyung! Siktiri boktan uygulama yüzünden kapanamaz! Bunu kabul etmiyorum!" Ayağa kalkıp telefonu aldım ve 1 saniye bile geçmeden altıma bir pantolon giydim. "Telefonu yaptırmaya gidiyorum. İstediğin bir şey var mı?"
"Hayır teşekkür ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook