Yoongi
Dersler bitmiş ve okulda geçen tüm zamanımda Jiyung'un iğrenç cilveleriyle sırnaşmalarına maruz kalmıştım. Şimdi ise koluma girmiş beraber okuldan çıkmıştık. Tabii çıktığım gibi Jungkook'u görmüştüm, bize -özellikle bana- dik dik bakıyordu.
Jiyung'un kolumdan çıkmasını sağlayıp yanına gittim. "Tavşancık, neden geleceğini söylemedin?"
Gözlerimizi birleştirmiyor ve düşüncelerini okumama izin vermiyordu. Suratı asılmıştı, bu trip atacağının işaretiydi. "Süpriz yapmak istemiştim."
İç çektim. Tam o sırada Jiyung gelmiş ve tekrar koluma girmişti. "Selam Jungkook."
Jungkook onu görmezden gelerek konuştu. "Eve gidelim hyung. "
Saçlarını karıştırdım. "Tamam gidelim."
Jiyung bana sırnaşmaya başlamıştı. "Oppa, aslında kafede bir şeyler içeriz diye düşünmüştüm."
Jungkook ile göz göze gelmiştik. Eğer Jiyung ile takılırsam çok üzülürdü. "Bugün çok yorucuydu Jiyung, eve gidip dinlenmek istiyorum."
Suratını düşürdü. "Ya ama~ uzun süredir beraber vakit geçirmiyoruz. Evinize geleyim bari." Bu sefer imalı bir şekilde Jungkook'a bakıyordu. "Hem bir şeyler yaparız."
Aklıma gelen bahaneyi hemen söyledim. "Aslında dün eve kız almama kararı aldık. Neyse, görüşürüz Jiyung."
Hızlı bir şekilde ondan ayrılıp Jungkook'un ince bileğini kavradım ve yürümeye başladım. Onu da peşimden getiriyordum. Yol boyunca sessiz kalmıştık. Eve gelince de Jungkook ile beraber odamıza gidip rahat kıyafetler giymiştik.
Sonunda bu rahatsız edici sessizliği bozma amacıyla arkasından sarılıp çenemi omzuna koydum. "Sorun ne güzelim?"
"O sürtük sırf ben kıskanayım diye yanaşıyor sana."
Onu kendime döndürüp kollarımı beline sarıp yüzlerimi yakınlaştırdım. "Ben onunla ilgilenmiyorum bile."
"Biliyorum ama..." Gözlerimizi birleştirdi. "Yine de sen onu sevmesen bile sevgilisiniz." Elleriyle yanaklarımı kavradı. "Onunla seviştin mi?"
Ne? "Saçmalama."
Çok ciddi gözüküyordu. "O zaman neden öyle dedi?"
Yumuşaması için yanağını öptüm. "Seni kıskandırmak için işte."
Tek kaşını kaldırmıştı. "Emin misin?"
"Bebeğim, onunla hiçbir şey yaşamadım. Şu konuyu kapatsak olmaz mı? Gereksiz bir kız yüzünden aramız bozulsun istemiyorum." Yanakları kızarıp gözlerini kaçırdığı zaman kıkırdamıştım. "Senin şu ısırık izlerin beni çok endişelendiriyor"
"Cidden bir şey hatırlamıyorum."
İç çektim. "Hafızanı sildi büyük ihtimalle."
Ellerini omzuma koyup yatağa oturmamı sağladıktan sonra kucağıma oturdu. "Tahmin ettiğin birisi var mı?"
"Jiyung'un babası olabilir."
Kollarını boynuma sardı. "Ama neden?"
Saçlarını geriye atıp gülümsemesini sağladım. "Kızının üzülmemesi için her şeyi yapıyor. Seninle olan ilişkimizi öğrenmiş olabilir yani." Boynuna bir öpücük bıraktım. "Bundan sonra senin güvenliğin için yanından ayrılmayacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook