30

2.8K 185 9
                                    

Jungkook

Hyung ona yapamayacağımı dile getirdikten sonra bana karşı daha da soğuk davranmaya hatta beni görmezden gelmeye başlamıştı. Böyle davranması canımı ne kadar yaktığının farkında değildi. Bu yaptıklarım çok doğaldı. Hâlâ şaşkınlık içerisindeyim ve şoktan çıkamıyorum.

Onlar,

Vampirler gerçekti.

Filmlerindeki ve kitaplardaki konuların gerçek olması beni korkutuyor. Belki de zombilerde vardır. Ya da hayaletler. Hatta vampirlerin düşmanı olan kurt adamlar. Vampirler varsa bunlarda olabilirdi.

Düşüncelerim çalan kapı ile bozulmuştu. Jimin bana döndü. "Kapı açma sırası sende Jungkook."

Mızmızlanarak koltuktan kalkıp kapıyı açtım. Karşımdaki Yoongi hyungun sevgilisini (!) görünce göz devirmeden edememiştim. Soğuk bir sesle ona baktım. "Ne oldu?"

Tıpkı o da benim gibi bakışlar atıyordu. Belliki beni sevmemişti. "Sevgilimi bekliyorum. Sen çıkabilirsin-"

Onu şaşırtarak kapıyı yüzüne kapattım. Tam arkama döndüğümde Yoongi hyungun merdivenlerden indiğini görmüştüm. Gözlerime bakmadan sorusunu yöneltti. "Kim geldi? Bir kız sesi duydum."

Tam Jimin cevaplayacakken ben atıldım. "Yanlış adrese gelmişler."

Jimin bana şok içinde bakarken ona göz kırptım ve yanına oturdum. Hâlâ bana ağzı açık bir şekilde bakıyordu. "Hyung öğrendiğinde sana çok kızıcak."

Omuz silktim. "Hiç sanmıyorum. Ee dün nasıldı bakalım?"

Anında kızarmış ve aptal aptal gülümseyip elleriyle kendi yanaklarını kavramıştı. "Yaa çok güzeldi."

Bu mutluluğuna gülümseyerek eşlik ettim. "Yakınlaştınız mı?"

"Bak her şeyi anlatıyorum, sinemaya gittik ama yer kalmadığı ve bir sonraki seans geç olduğu için çift koltuklarına oturduk. Film devam ederken kimse bizi görmeden öpüştük."

Birden tepinmeye başlaması ile sesli gülmem bir olmuştu. "İyi, iyi. Böyle devam."

Birden Yoongi hyungun -burada yokken- telefonu çalmaya başlaması ile gözlerim oraya sabitlenmişti. Eğer o kız arıyorsa telefonu kapatma amacıyla arayana baktım. Evet, o arıyordu. Hemen telefonu yandaki tuşa basılı tutup komple kapattım. Bu şıllık gider hemen beni yetiştirir. Sonra kavga ederiz falan, hiç gerek yok öyle senaryolara.

Yoongi hyung mutfaktan Tae hyung ile çıkınca ikimizinde gözleri otomatikmen oraya kaymıştı. Ayy yoksa Tae hyung duydu mu bizi?

Jimin panikle gözlerini bana çevirdi ve sadece benim duyabileceğim bir tonda gerginlikle konuştu. "Hasiktir kesin duydu-"

Bence de duydu. "T-tamam, tamam sakin ol. Kesin bir şey değil sonuçta."

Application/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin