Jungkook
Saat 4 olmuş, eve geldiğimde şifreyi girip içeri girdim. Hoseok hyung koltuğa uzanmış -bir başka deyişle yayılmış- elindeki cipsi yerken film izliyordu.
Ayakkabılarımı çıkarırken konuştum. "Diğerleri nerede?"
"Namjoon ve Jimin okulda. Taehyung oyun oynuyor, Yoongi hyung duşta, Jin ise ödevini yapıyor. Gelir birazdan çenesini düşürür yine."
Güldüm. "Kim?"
Ağzına cipsinden attı. "Jin, başka kim olacak? Benden yardım ister yine yalvarır."
Kaseye uzanıp bende bir tane ağzıma attım. "Sende oturacağına yardım et işte hyung."
Omuz silkti. "Off sıkıcı."
Merdivenlerden çıkıp odama gittim. Tam pantolonumu çıkarmış bol tişörtümle durmuşken Yoongi hyung içeri siyah eşofman ve yarı çıplak bir şekilde içeri girdi. Utançla hemen altıma eşofmanımı giydim.
Havlu ile saçınının suyunu alıp yatağına oturdu. "Gelmişsin."
Şakayla söylendim. "Gelmese miydim?"
Sırıttı. "Ne çabuk alıştın bize."
Güldüm. "Sadece samimi olmak istedim hyung-nim."
Üstüne bir hoodie giydi ve ciddiye aldığımı düşünüp bana döndü. "Şaka yapıyorum."
"Biliyorum. " Gülümsedim ve ayaklandım. "Aish çok açım~ noodle yapacağım sen de ister misin?"
Saçımı karıştırdı. "Neden olmasın?"
Kızarmış ve odadan çıkmıştım. Öyle yakınlaşmalar falan yapma yanlış anlıyorum. Ben gayim falan ya hani.
Aşağı indiğimde bu sefer Jin'i ve Taehyung'u da görmüştüm. O sırada içeri şifre ile giren Jimin dikkatimizi çekmişti. Lüle lüle sarı saçları ve giydiği sevimli kıyafetlerle çok tatlıydı. Çantasını yere fırlattı kendini de Hoseok hyungun yanına fırlattı. "Bıktım sayısaldan ya bıktım! Ne diye sayısalla ilgili bir bölüm seçtiysem!"
Jin ona gıcıklık oksun diye gülüp atıldı "Namjoon duysa öyle bir kızardı ki sana."
"Off Namjoon hyungta başıma sayısalcı kesildi."
Onların bu hâline gülüp ortaya konuştum. "Noodle yapacağım isteyen var mı?"
Jimin yorgunlukla bana döndü. "Ben."
Taehyung ve Jin hyungta isteyince mutfağa gidip kısa sürede tavuklu ve soslu bir noodle yaptım. Sonra onlara yaptığımı söyleyip mutfağa çağırdım. Yemek isteyen herkes geldi ve tıkınmaya başladık.
Jin hyung ağzı dolu bir şekilde Jimin'e döndü "Ee senin hocan asıldı mı yine?"
Ben atıldım. "Oha öğretmenin sana mı asılıyor? Vay be çok iyi fantezi oğlum."
Gözünü devirdi. "Kes ya. Adam sapığın teki."
Tamam sen gaysin anladık.
Jin hyung ona kızdı. "Ya kes be. O hoca benim dersime de giriyor, çok tatlış adam. Tam senlik ehe. "
Jimin bize karşı çıktı. "Salak mısınız oğlum saçmalamayın ya. Sayısal derse girdiğim yetmezmiş gibi matematik hocamla ilişkiye mi gireceğim lan?"
Yoongi hyung konuştu. "Not falan verir."
Jimin chopsticklerini bırakıp ona pörtlettiği gözlerle baktı. "Ya hyung sende mi? İnanamıyorum ya!"
Taehyung sessizliğini bozdu. "Tamam ya boş yapmayın. Not almak için sürtüklük yapmış derler."
Hepimiz omuz silkip önümüze döndük. Jin hyung ile göz göze gelince bana kaş göz yaptı. Ulan harbi Taehyung kıskanmış ve konuyu değiştirmişti. Kesin bir bok var bunlarda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
Fiksi PenggemarJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook