56

1.5K 99 34
                                    

Yoongi

"Yoongi, Jungkook öldü."

9 Saat önce...

Kucağımdaki Jungkook'la beraber hızlıca bir araba kiraladım. Onu arka koktuğa yatırıp kahküllerini geriye attım. "Yorgunsun, biraz yat tamam mı?"

Yanaklarımı kavrayıp dudaklarıma bir öpücük kondurdu. "Ama sen de yorgunsun."

Dudaklarıma zoraki bir gülümseme yerleştirdim. Evet, yorgunum. Sandalyede yattım ve sırtım ağrıyor, yarım saattir (?) kucağımda Jungkook'la beraber araba kiralama yerine koşarak gelmiştim ve artı olarak kana susamıştım. "Sorun değil, markete gidip yiyecek bir şeyler alalım."

İç çekti ve sürücü koltuğuna oturmama izin verdi. En yakın marketten yiyecek bir şeyler alıp arabaya geri dönmüştüm. Jungkook uyanıp bana karışmış saçları ve kızarmış yanaklarıyla bakıyordu. "Kan içmen gerek. "

Susadığım hâlde bir şey demek yerine sessiz kaldım, onunkini içmek istemiyordum çünkü yorgun düşebilirdi. Ancak o hiç düşünmeden yanına oturmamı sağladı ve kolunu bana uzattı. Kapıyı kapatıp başımı olumsuz anlamda salladım. "Olmaz Jungkook."

Elini enseme atıp ensemdeki saçlarla oynamaya başladı.  "Hadi Yoongi, bir kere içtin bir daha içebilirsin."

Sorun o değilki güzelim. Neyse...iyiki üzüm suyu ve yemek almışım. Bana uzattığı kolunu boşverip onu kucağıma aldım. Arabanın büyük olmasından dolayı rahatça bu şekilde durabiliyorduk. Özlediğim kokusunu içime çekip kollarımı beline sardım. "Hepsi benim yüzümden, özür dilerim."

"Senin yüzünden değil Yoongi, saçmalama. Hepsi o manyak adam yüzünden."

Bileğini nazikçe kavrayıp dişlerimi koluna geçirdim. Yeteri kadarıyla içtikten sonra marketten aldığım peçeteyi alıp ona uzattım, akan kanı durdurması için.

~♥~

Hoseok'un bizim için ayarladığı villaya en sonunda gelmiştik. Arabayı park edip yorgunluktan kapanan gözlerimle indim. Jungkook market poşetlerini kavrayıp yanıma geldi. "Arabayı ben sürmeliydim. Neden uyandırmadın beni?"

"Boşver geldik bile. "

Jungkook ise marketteki şeyleri mutfağa yerleştiriyor ve etrafı inceliyordu. Hemen yatak odasına gittim ve kendimi yatağa attım. Attığım gibi uykuya dalmıştım.

Kısa bir süre sonra tepemdeki seslerle uyanmıştım. Hoseok önümde volta atıyor ve alnını ovuşturuyordu. Benim uyandığımı görüp adımlarını durdurdu.

Aklıma gelen senaryolarla kaşlarımı çattım. "Jungkook nerede Hoseok?"

Alt dudağını ısırmıştı. "B-ben yetişemedim Yoongi-"

"Sana Jungkook nerede dedim!"

"Yoongi, Jungkook öldü."

Bir sonraki bÖLÜM final :DDDD

Application/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin