Jungkook
Evden çıktık ve otobüs durağına geldik. Kısa sürede geldiğinde bindik. O sırada mesaj da gelmişti.
X
Jungkook bir yere tutun Yoongi'de elinin üstüne elini koysun.
Ağağağa feelsJeongguk
Sen isimlerimizi nerden biliyorsun lan?X
Ben bilirim cnm
Hadi
Sıradaki görevinizi sinemada veririmOna dönüp baktığımda omuz silkti ve tuttuğum demirin üstünde kendi elini koydu. Ellerimiz iç içe girmişken yüzüm kıpkırmızı olmuştu. Lan böyle devam ederse ben buna ağır aşık olacağım bak buraya da yazıyorum.
Ben ölüp dirilirken o bir şey olmuyormuşçasına etrafa bakıyordu. Sonunda durağımıza geldiğimizde indik ve sinemaya girdik. Gelen mesajla durduk ve baktık.
X
Sevgili koltuklarını alın bir de filmi siz seçebilirsiniz karışmıyorum"En azından filme karışmıyor."
Güldüm. İkimizde anlaşarak bir aksiyon filmine karar vermiştik. Mısırımızı alıp salonumuza gittik. En arkaya yani sevgili koltuklarına oturduk. İki yanımızda paravan vardı yani kimse bizi göremezdi. Ya bu piç x düzgün durmaz bizi öpüştürür yine. Film başlamış ve tam heyecanlı yerinde x'ten mesaj gelmişti.
X
Tam heyecanlı yerinde millet filme odaklanmışken sizde bir öpüşün bakimJeongguk
Yeter
Öpüşme falan yokX
Karşı mı çıkıyorsun?İç çekip mesajı Yoongi hyunga gösterdim. Fısıldadı. "Tam heyecanlı yerinde ya."
"Üzgünüm."
Güldü. "Resmen millet kaçak kaçak sinemada öpüşüyoruz sancaklar."
Güldüm ve telefonumu bırakıp ona yaklaştım. "Sevgilinin olması çok kötü." Dudaklarımızı birbirlerine sürttüm ancak birleştirmedim.
Sırıttı. "İyi de bunlar telefonunun kapanmaması için."
İkimiz de fısıldaşıyorduk. "Yine de öpüşüyoruz ve sevgili gibi randevuya çıkıyoruz- "
Lafımı dudaklarıyla kesti. Boşverip gözlerimi yumdum ve ana kapıldım. Kahve tadındaki dudaklarını sanırım unutamayacağım. Öpüşmemiz gittikçe ateşlenip ses çıkmaya bşalamıştı. Ancak film sayesinde kimsenin dikkatini çekmiyorduk. Nefessiz kalıp ayrıldık. Hemen kızarmış yanaklarımla arkama yaslandım ve filme döndüm. Eminim dudaklarımda kızarmış ve şişmişti.
~♥~
Film bitince sinemadan çıktık ve gelen yeni mesaja baktık.
X
Şimdi lunaparka gidip dondurmanızı yiyebilirsiniz.
Dondurmanızı yerken bir görev daha vereceğim.
Offlayarak hyunga döndüm. "Hyung bence devam etmeyelim ya senin sevgilin var. Suçlu hissediyorum kendimi."Umursamazca konuştu. "O gönül eğlendirdiğim birisi Jungkook boşver. Sürtüğün teki. Ayrıca senin telefonunun gitmemesi için yardımcı oluyorum."
Gülümsedim. "Teşekkür ederim."
Lunaparka gelip dondurmamızı almıştık ve bir banka oturup yemeye başlamıştık. Off cidden şaka gibi ya. Resmen bu oyun yüzünden aşık olacağım hyunga. Ki zaten bu olanlardan sonra ona normal bir gözle bakmam imkânsız olur.
X
Jungkook dondurmalarınızı bitirmiş gibisiniz
Ancak Yoongi'nin dudaklarında dondurma var gibi.Jeongguk
Saçmalama ne dondurması be
TertemizX
Görüyorum dudaklarında var ya beyazlık
Bir öperek temizlesene sen
Hem son görevim buOffladım. "Ya var ya sapık bu cidden. Gidelim polise bir şey yapsın."
"Daha öncede öpüştük zaten hadi. "
Mızmızlandım. "İyi de bu normal öpüşme istemiyor. Benim seni öperek dudaklarını temizlememi istiyor resmen. Utanç verici."
Güldü. "Ee napalım Jungkook Bey. Telefonunuz için bunlar." Gözlerini yumdu. "Hadi yapalım da bitsin artık."
Ayy çok utanç verici bu ne ya. Homurdanarak dudaklarımızı birleştirdim. O karşılık vermiyordu. Alt dudağını emiyor ve dondurma tadını alıyordum.
Çekiştirdikten sonra kısa olmasını sağlayıp ayrıldım ve ona baktım. Gözleri hâlâ kapalıydı. Tek gözünü açtı. "Bitti mi?"
"Bitti. "
Telefonu elime aldım.
X
Bugünkü göreviniz bu kadar.
Yarın yine veririm bir görev.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook