Yoongi
Hoseok ön koltuğu kapınca Jungkook'ta arka koltuğa geçmiş ve suratını asmaya başlamıştı. Ben kıskandıysam o da biraz kıskanabilirdi.
O bana dikiz aynasından dik dik bakarken Hoseok bir konu açmıştı. "Yoongi hyung, senin sayende dersi geçtim, teşekkür ederim."
Jungkook'a kısa bir bakış attıktan sonra cevabımı verdim. "Önemli değil Hoseok-ah."
Jungkook bana inat Hoseok'la konuşmaya başladı. "Hyung, senin yanığın geçti değil mi?"
Ona dönüp gülümsedi. "Evet verdiğin krem sayesinde geçti."
"Sevindim." Dikiz aynasından göz göze geldiğimiz zaman sinsi bir sırıtış sunup beni kıskanmamı çalışmaya devam etti. "Ee hyung, sevgilin var mı?"
Cidden çok fenasın Jungkook.
Hoseok kıkırdadı, hoşuna gitmiş gibiydi ancak benim hiç hoşuma gitmedi. "Yok, neden sordun?"
Jungkook omuzunu silkti ve ona bir gülümseme sundu. "Hiç öylesine."
Jungkook tam tekrar ağzını açıp tekrar konuşacakken ben lafı ağzına tıkadım. "Geldik."
Ben arabayı park ettikten sonra indik ve bizden önce gelen diğerlerinin yanına gittik. Jimin ve Taehyung birbirlerine sıkı sıkı sarılmışlardı, ayrılacak gibi durmuyorlardı.
Namjoon sahte bir öksürük çıkarıp dikkatimizi çekti. "İçeri girelim."
İçeri girdik ve gözlerimizi mor ışığa alıştırdık. Barmenden içkilerimizi alıp boş olan siyah deri koltuklara oturduk. Yanımda oturan Jungkook'u belinden kavrayıp kendime yaklaştırdım ve kulağına fısıldadım. "Bugün beni çok kızdırıyorsun."
Başını bana döndürdü. Yüzündeki o sırıtış beni sinir etmesi gerekirken hoşuma gitmişti. "Seni sinirlendirdiğimin farkında değilim (!) özür dilerim babacığım."
HASİKTİR LAN BİR SANİYE!..
Ne?..
O BANA BABACIK MI DEDİ?!
Yutkunarak gözlerimi istemsizce kaçırdım. Ancak o elini yanağıma koyup tekrar ona dönmemi sağladı. "Beni affetmedin mi babacık hmm?"
"Babacığının damarına basmamalısın bebeğim."Şu an şoktayım ama belli etmiyorum.
Bir elini bacağıma atıp, bacağımı okşamaya başlayınca kasılmış ve gerilmiştim. Bileğini tutup onu durdurdum. "İnsanlar varken böyle şeyler yapmamak daha iyi olur."
Yüzü düşmüş ve dudağını büzmüştü. İstemeyerek elini çekip diğerleriyle sohbete döndü.
Onu üzdüğümün farkındayım ancak bunu ona öncedende söylemiştim. Jiyung'un babası eğer sevgili olduğumuzu öğrenirse her şey biterdi. Bana zarar vermezdi -verse bile umrumda olmazdı- ancak Jungkook'a zarar verebilirdi. Ve o moruk Jungkook'a zarar verirse onu öldürürdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook