37

2.2K 179 21
                                    

Yoongi

Jungkook lavabodan geldikten sonra arabaya binip eve gitmiştik. Şimdi ise odamızda konuşuyorduk.

Karşımda bağdaş kurdu ve çocuk gibi dudaklarını büzdü. "Endişelendirdiğim için üzgünüm hyung."

Elimi yanağına koyup baş parmağımla okşayıp yumuşak bir sesle mırıldandım. "Çok mu uykun vardı?"

Başıyla beni onayladı. Gözlerimiz temas içindeyken ona kendimi daha da kaptırıyordum. Dudaklarımızı birleştirip öpüşmeye başladık. Üstüme çıkıp kollarını boynuma sardı ve kucağıma oturdu. Bana sürtünüp zorlanmama neden olurken bir yandan da küçük iniltiler çıkarıyordu. Dudaklarımızı ayırıp bana kızarmış yanaklarıyla baktı.

Sevimliliğine gülüp dudaklarımı boynuna götürdüm. Tişörtünün eteklerinden çıkarıp yukarı kaldırdım ve çıkardım. Çıkarmam ile gördüğüm 2 kırmızı delik -diş izi- ile donmam bir olmuştu. Gözlerim orada takılmışken telaşla konuştum. "J-Jungkook okulda bir şey mi oldu?"

"Hayır olmadı."

Sürtünmeye devam edince ellerimle bacaklarını bastırıp durmasını sağladım. Gözlerimizi birleştirip içini okumaya başladım. Ancak hiçbir şey düşünmüyordu.

Elimle omzundaki izi işaret ettim. "Jungkook bu diş izi de ne?"

"Hyung göremiyorum bir saniye." Kucağımdan kalkıp telefonuyla kamerayı açtı. Gördüğü gibi gözleri kısılmıştı. "Bu ne ya?"

"Bir şey hatırlamıyor musun? "

Başıyla beni reddetti. Telefonu bırakıp bana döndü. Kaşları çatık ve ciddiydi. "Yoksa sen mi yaptın?"

Şaşırarak ona karşı çıktım. "Saçmalama Jungkook. Öyle bir şey olsa hissederdin."

Parmaklarıyla alnını ovuşturmaya başlamıştı. "Nasıl oldu bu peki ha? Aklıma başka bir şey gelmiyor Yoongi. Bu bir vampir dişi."

Yoongi mi? İsmimle seslenecek kadar bana güvenmiyor mu cidden? Bu kırıcı.

"Jungkook saçma teoriler kurmaya devam edersen kalbini kıracağım." Ayaklanıp yataktaki tişörtünü ona verdim. "Bugün okulda bir şey olmadığına emin misin?"

Tişörtünü giymeyip yatağına oturdu. "Ders boyunca uyudum."

Stresten dolayı odada volta atmaya başlamıştım. "Belki de hatırlamıyorsundur."

Tişörtümü tutup beni yanına oturttu. "Ya da sadece bir izdir. Olsa hatırlardım." Üstüme çıkıp dudaklarıma etkileyici bir şekilde  fısıldadı. "Ayrıca şu an bunu düşünmenin zamanı değil gibi?"

Ellerimi omzuna koyup benden uzaklaşmasını sağladım. "Jungkook, farkındaysan vücudunda vampir dişleri var ve hiçbir şey hatırlamıyorsun."

Sinirle dilini ağzında döndürüp tişörtünü giydi. Bir şey demeden odadan çıktı ve beni yalnız bıraktı. İyi de ben ne yapabilirim? Resmen biri onun kanını içmiş ve ben bunu boşverip onunla oynaşacak mıydım? Öncelikle bunu kimin yaptığını bulmam gerek.

Application/Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin