Jungkook
Ben utançla dururken o beni bekliyordu. "Jungkook hadi be, ne uzattın."
Yanına oturdum. "Ya bak ama şey yapma tamam mı?"
Sırıttı. "Ne?"
Beni bilerek utandırıyordu. "Dalga geçme işte sonra!"
Elindeki boş çikolata paketini masaya bırakıp elleriyle yanaklarımı kavradı. "İyi tamam."
Ellerini yanaklarımdan çekmesini sağlayıp kızarmış yanaklarımla ondan uzaklaştım. "Oha dur."
"Ya sadece öpüşeceğiz ya abartma."
Ellerimle yüzümü kapattım. "Ne demek abartma be! Benim ilk öpücüğüm bu!"
Omzuma yavaşça vurdu ve kızlar gibi konuştu. "Kyaaa çok tatlı~"
Gözümü devirdim. "Tamam bi' utandırmazsan şey edicem ben." Bana sırıtarak öylece bakarken ciddi olamıyordum. "Öyle bakmasana ya!"
Güldü ve yumuşak bir tonda konuşup gözlerini yumdu. "İyi o zaman gözlerimi kapatıyorum."
Ona dönüp bağdaş kurdum ve kendime gelip onun kapşonlusunun iplerinden tutup dudaklarımızı birleştirdim. Belimden kavrayıp beni kendine çekti. Ellerim hâlâ iplerinde ve beceriksizce karşılık veriyordum. O da yavaş bir şekilde karşılık verirken şehvetli bir öpüşme oluyordu. Ağzıma gelen sütlü çikolata tadı çok hoşuma gitmişti.
Dudaklarımız ayrılınca kızarmış yanaklarımla ayaklanıp masadaki telefona baktım. Şok olmuş bir şekilde ona baktım. "Siktir lan, açıldı harbiden. " Mesaj gelince hemen yanına geri döndüm ve tekrar bağdaş kurdum.
X
Aferin lan akıllı bıdık
2. Görevine geçelimJeongguk
Yok 2. Görev falan
İstemiyorunX
Hööyt yok öyle bir şey
Oyunun kuralları bu karşı çıkamazsın
Bu istediğin 5 kuralı gerçekleştirdikten sonra olur ancaJeongguk
Bende uygulamayı silerimX
Silinmeyecek çünkü daha 5 görevini yapmadın
Dene ve görBoynuma çarpan nefes ile irkilmiştim. "Ne saçmalıyor bu yine? "
Ona döndüğümde burunlarımız sürtmüş ve yutkunarak tekrar önüme dönmüştüm. Öpüşmeden sonra kalbim acayip hızlı atıyordu. Uygulamayı silmeye çalıştım ve gerçekten de silinmediğini gördüm. "Hyung sanırım sıçtım."
Alayla güldü. "Şaka mı bu ya? Nasıl böyle bir şey oluyor?"
Offladım. "Bilmiyorum."
"Yani bundan sonraki görevlerde hep ben mi yardımcı olacağım?"
"Oha." Korkarak ona döndüm. "Yok ya değildir herhalde "
Telefonuma bildirim gelince ikimizde ona döndük.
X
Evet bütün görevleri sarışınla yapacaksın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
Fiksi PenggemarJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook