Jungkook
Yoongi hyungla beraber kahvaltımızı yaptıktan sonra Jin hyungun bize söyleyeceği şey için odasına gitmiştik. Jin hyung kelimeleri toparlamak için bizden zaman istemişti. Bizde bir şey demeyip karşısında bağdaş kurmuş onu bekliyorduk.
Ancak sessizlik biraz fazla sürmüş olmalıki Yoongi hyung offlayarak konuştu. "Artık söylesen diyorum."
Ensesi ve kulakları kızarmaya başlamıştı. "Peki peki, direkt söyleyeceğim o yüzden şaşırmayın."
Tekrar sustuğu zaman ben atıldım. "Hadi!"
Gözlerini devirdi. "Bir susarsan söyleyeceğim." Derin bir nefes bırakıp sonunda ağzındaki baklayı çıkardı. "X benim."
Gözlerim büyümüş ve anlık bir şok geçirmiştim. "Ne?!"
Yoongi hyung konuştu. "Niye peki? Niye böyle bir şey yaptın?"
"Şey, Jungkook buraya yeni geldiği zaman Namjoon ile iddiaya girdik. Eğer siz sevgili olursanız ben iddiayı kazanacaktım bende böyle bir şey yaptım."
Ben şok olmuşken Yoongi hyung benim içimden geçirdiğim soruları bir bir sormaya devam etti. "Kazanınca ne olacaktı acaba? Bu kadar şey yaptığına göre önemli olmalı."
Güldü ve gözlerini kaçırdı. "Biraz umutsuz vakayım ama, kazanınca Namjoon ile sevgili olmayı deneyecektik."
"Peki..." Yoongi hyung ayaklandı ve benide ayaklandırıp açık ağzımı kapattı. "Teşekkür ederiz o zaman, biz gidelim. Sizde Namjoon ile konuşun."
"Bu kadar normal karşılayacağını beklemiyordum Yoongi."
Omuz silkti. "Senin sayende yakınlaştık Jinie. Eğlenceli bir zaman geçirdik."
Beni odadan çıkarıp kapıyı kapattı. Sonra da beni bir şekilde odamıza götürdü ve yatağa oturttu. "Giyinip dışarı çıkalım hadi. Nereye gideceğimizi seçtin değil mi?"
Ellerimle özlerimi ovuşturmaya başladım. "Şey ben seçtim evet."
Gülerek saçlarımı karıştırdı. "Baya şaşkın görünüyorsun, ilk öğrendiğimde bende öyleydim."
Ona sorarcasına bakmaya başladım. "İlk öğrendiğimde derken?"
Yanıma oturdu. "Ben insanların düşüncelerini okuyabiliyorum ya hani Jungkook."
Bu sefer kaşlarımı çattım. "Bana neden söylemedin peki?"
"Jin'in açıklamasını bekledim. Zaten ikimizde tanıdık birinin olduğunu tahmin edebiliyorduk." Ayaklandı. "Hadi giyin sen, ben Hoseok'un yanına gidiyorum."
Tişörtünün ucundan tutup bana dönmesini sağladım. "Sen neden giyinmiyorsun?"
Kıkırdadı. "Ben kısa sürede hazırlanıyorum çünkü tavşancık."
"İyi peki, git bakalım."
O gidince kendimi yatağa bırakıp tavanla bakışmaya başladım. Sonrada içeriye birden saçları karışmış Jimin daldı. Kendini üstüme atıp deli gibi gülmeye başladı. "Jungkook!"
Mızmızlanarak onu yanıma atmaya çalıştım. "Jimin kalk üstümden nefes alamıyorum."
Üstümden kalkıp ellerini çırpmaya başladı. "Taehyung ile sevgili olduk. "
"Öyle mi? Çok sevindim. Biz de Yoongi hyungla sevgili olduk. "
"Oha! Nasıl ya!?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook