Jungkook
Mesajı okuduktan sonra göz göze gelmiştik.
Panikleyerek konuştum. "Bizi mi dinliyor? "
Omuz silkti. "Sanırım evet."
"Hyung sevgilin var mı?"
Sırıttı. "Neden sordun?"
Gözümü devirdim. "Ya öpüştük farkındaysan. Sevgilin varsa kötü olur yani. "
Soğukkanlı bir şekilde cevap verdi. "Var."
Şaşkınlıkla başımıyana yatırdım. "Ve bunu göz önüne alarak beni öptün?"
"Öpmeseydim telefonun gidiyordu. Bunun olmasını ister miydin? Bana minnettar olmalısın. "
Başımı olumlu anlamda salladım. "Doğru söylüyorsun hyung." Ayaklandım ve yatağıma girdim. "Hadi iyi geceler."
O da yatağa girdi. "2. Görevi verdi mi?"
"Yarın verecekmiş."
Ya inanamıyorum biz öpüştük lan öpüştük. Nasıl bu kadar rahat ve umursamaz oluyor ya? Bana bak bir de, ölüyorum şu an kalbim maratondaymışçasına at koşturuyor be. Ama beyfendinin sevgilisi varmış bundan sonraki görevlerde büyük ihtimal ilkindeki gibi yakınlaştıracak bir şey olacaktı. Nasıl yapacaktık o zaman?
~♥~
Duyduğum alarm ile gözlerim aralanmıştı. Yoongi hyungun alarmıydı, ben titreşimi almışken o sesle uyanıyor ha? Vay be çıt kırıldım. Beni uyandırıp uyandırmamayı umursamayarak kıyafetlerini giydi ve odadan kapıyı yavaşça kapatması gerekirken normal bir şekilde kapatıp ses çıkmasına neden oldu. Telefonuma uzanıp saatin 9 olduğunu görüp offladım. Benim dersim 1'de olacaktı. Kafamı yastığa geri gömdüm ve uyumaya çalıştım.
~♥~
Ödevimi yaptıktan sonra aşağı indim. Saat 4 olmuştu. Yoongi hyung tek başına televizyon izlerken yanına gittim ve oturdum.
Dikkatini çekmiş olmalıyımki konuştu. "2. Görev neymiş?"
"Mesaj attı da bakamadım. Dur bakayım." Telefonumu açıp mesajına baktım.
X
2. Göreviniz lise zamanlarındaki ergenlerin yaptığı şeyleri yapmakJeongguk
Anlamadım?X
Sinemaya gidin, dondurma yiyin, lunaparka gidin falan işte
O sırada ben görevler vermeye devam edeceğimJeongguk
İyi de bir görev bir görevdir yaniX
Yok öyle işte
Hadi çocuğum ilk önce sinemaya gidin sonra lunaparkta dondurma yiyinJeongguk
Yapmazsak yine telefon mu kapanacak?X
EvetYa işin sonu iyi değil ben söyleyeyim.
"Demek randevuya çıkıyoruz ha."
Ayaklandım. "Ya hyung özür dilerim seni de işe soktum."
Omuz silkti ve önden odamıza giderken söylendi. "Aslında eğleniriz."
Peşinden gidip odaya gittim. O utanma falan demeden direk giyinmeye başlamıştı. Bense kendimi saklaya saklaya bir şekilde giyinmiştim. Bebek mavisi bir tişört ve altına mavi kot pantolon giydim. Tişört içime sokup siyah renk kemer taktım ve beyaz bir kot ceket giydim.
Telefonuma gelen bildirim ile tekrar baktım.
X
Bu arada sinemaya otobüse binip gidin
Araba maraba yok
Otobüse binince size görev vereceğim"Off bir de bu çıktı. Toplu taşımadan nefret ederim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Application/Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook, bir öğrenci evine taşınmıştı. Başlangıç: 3 Mayıs 2020 Bitiş: 2 Temmuz 2020 ©dbSakura #1 - sugakookie #2 - yoonkook